فورد

بررسی فورد موستانگ 2.3L اکوبوست اتوماتیک مدل ۲۰۱۵

فورد موستانگ اکوبوست ۲۰۱۵ یک پاسخ کامل برای نیازهای دورانی مانند بحران نفت است؛ دورانی که فورد مجبور شد تا مصرف سوخت کمتری را برای مدل اسپرتی‌اش با یک موتور توربوی چهار سیلندری ایجاد کند. این موتور در موستانگ SVO، مدلی بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۶، عرضه شده بود. امّا واکنش بازار به آن چندان مناسب نبود. در همین حال، قیمت سوخت دوباره شکسته شد و کسی دیگر موستانگ‌ها را به خاطر صرفه‌جویی در مصرف‌سوخت نخرید. یک موتور چهار سیلندر برای یک مشتری آمریکایی، بیشتر به معنای درهم ریختن آرزوهای سرعتش است؛ فارغ از این که قدرت خروجی‌اش بر روی کاغذ چه باشد.

2015 Ford Mustang 2.3 EcoBoost
۲۰۱۵ Ford Mustang 2.3 EcoBoost
در همین حال، شکایت زیادی نمی‌توان از نسخه اکوبوست موستانگ داشت؛ جز اینکه با وجود عملکرد مشابه، قیمتش بسیار گران‌تر از مدل پایه با موتور V-6 است. البته صدایش نیز شبیه یک چهار سیلندر است. در همین حال، فورد سعی کرده که صدای اگزوز را با یک سیستم استریو جبران کند، ولی در عمل موفق نبوده است. این موتور توربوی چهار سیلندر آرامشی در حد توربوهای چهار سیلندر آئودی دارد. البته این‌ها بیشتر یک تعریف هستند؛ چون موتور و خودرو به طور کلی، بهینه‌سازی‌های مختلفی به خود دیده‌اند.

2015 Ford Mustang 2.3 EcoBoost
۲۰۱۵ Ford Mustang 2.3 EcoBoost
تنها چند دقیقه پس از نشستن بر پشت فرمان موستانگ، کاملاً متقاعد می‌شوید که فورد برای این خودرو سنگ تمام گذاشته است. عایق بودن کابین نسبت به فضای بیرونی، سختی در ساختار، کنترل بر بدنه و کیفیت ساخت، از جمله مهم‌ترین ارتقاهایی است که نسبت به مدل قبلی صورت گرفته است. شاید یکی از عوامل مهم این موضوع، استفاده از سیستم تعلیق مستقل در عقب باشد. شرایط موستانگ در مسیرهای ناهموار دیگر مانند قبل نیست و با آرامش از روی آن‌ها عبور می‌کند. به علاوه، در هنگام پیچیدن، کنترل فرمان به سختی مدل‌های قبلی نیست.

2015 Ford Mustang EcoBoost
۲۰۱۵ Ford Mustang EcoBoost
و امّا در مورد شتاب موتور چهار سیلندر. در پیست، این خودرو مشابه همان اعدادی را نشان می‌دهد که برای آخرین مدل V-6 مشاهده کرده‌ایم. البته آن مدل حدود ۴۵ کیلوگرم از خودروی کنونی با تریم پرمیوم و گیربکس اتوماتیک سبک‌تر بوده است. برای مدل ۲۰۱۵، سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۵/۲ ثانیه ثبت شد. این خودرو همچنین مسیر یک‌چهارم مایل را در ۱۳/۹ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۷/۷ کیلومتر بر ساعت طی کرد. این عملکرد مشابه همان چیزی است که موستانگ GT با موتورهای قبل از «کایوت» نشان داده است. بنابراین عنوان اکوبوست به معنای یک خودروی آرام نیست.

2015 Ford Mustang 2.3L EcoBoost Engine
۲۰۱۵ Ford Mustang 2.3L EcoBoost Engine
مانند تمام توربوها، مدت زمانی برای گرم شدن توربوها لازم است؛ ولی این موتور آلومینیومی با تکنولوژی سطح بالا، با انژکتور مستقیم و زمان‌بندی سوپاپ همراه شده و زمان زیادی شما را در انتظار نگه نمی‌دارد. جریان گشتاور به خوبی به گیربکس منتقل شده و تا وقتی که با تمرکز زیاد به دنبال تأخیر توربو نباشید، متوجه آن نخواهید شد. همان‌طور که قبلاً هم گفته شد، در موستانگ جدید بهینه‌سازی‌های زیادی انجام گرفته است.

2015 Ford Mustang EcoBoost
۲۰۱۵ Ford Mustang EcoBoost
فورد سیستم گیربکس ۶ دنده اتوماتیک را ارتقا داده و تبدیل به یک همراه قابل‌اطمینان کرده است؛ به این معنا که پایین رفتن دنده‌ها بسیار سریع انجام می‌گیرد و برای شتاب‌گرفتن موتور ۲/۳ لیتری کاملاً در اختیار شماست. وقتی قدرت موتور منتقل می‌شود، به اندازه کافی بزرگ هست که خودرو از جا کنده شود.

2015 Ford Mustang EcoBoost
۲۰۱۵ Ford Mustang EcoBoost
سواری مدل اکوبوست بسیار شبیه به GT مدل ۲۰۱۵ است و با ارتقای سیستم تعلیق، مسیرهای ناهموار مشکل چندانی برای خودرو و سرنشینانش ایجاد نمی‌کنند. در پیچ‌ها، این خودرو که تجهیزات زیادی در آن به کار برده است و ۱۶۶۱ کیلوگرم وزن دارد، بدنه خود را به شکلی قابل‌توجه خم می‌کند؛ ولی این کار باعث پشتک و غلت‌زدن خودرو نخواهد شد. این سیستم وزن را تنظیم می‌کند و یک مسیر مناسب برای گذر از پیچ ایجاد می‌کند.

2015 Ford Mustang EcoBoost Interior
۲۰۱۵ Ford Mustang EcoBoost Interior
در طراحی داشبورد نیز بهینه‌سازی‌هایی انجام شده و اکنون صاحب آپشن سیستم صفحه لمسی «مای‌فورد» شده است تا همراه مناسبی برای این خودرو با طراحی مدرن در جاده‌ها باشد. هدف فورد، آپدیت خودروی نماد خودروسازی خود بوده است و باید گفت تقریباً در انجام این موضوع، موفق عمل کرده است.

2015 Ford Mustang EcoBoost Interior
۲۰۱۵ Ford Mustang EcoBoost Interior
همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شده، خودروی تست شده مدل پرمیوم است که امکانات اضافه شده، قیمت آن را ۲۵۹۹۵ دلار می‌رسانند. البته خودروی تست‌شده دارای امکانات دیگری نیز بود؛ امکاناتی مانند گیربکس اتوماتیک ۱۱۹۵ دلاری، سیستم راهبری ۷۹۵ دلار و دسته‌ای از تجهیزات به ارزش ۱۱۹۵ دلار شامل سیستم کروز کنترل انطباقی، کاهش ضربه تصادف و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران. همچنین گروه امکانات صوتی ۲۰۱A با سیستم صوتی ۱۲ اسپیکره، هزینه برابر ۱۷۹۵ دلار دربر داشت. پکیج عملکرد اکوبوست نیز به ارزش ۱۹۹۵ دلار، امکاناتی چون چرخ‌های طرح مشکی ۱۹ اینچی با تایرهای پیرلی P زیرو سامر، میله ضدّلغزش بزرگ‌تر در عقب، سیستم فرمان اسپورتی‌تر، ارتقای تعلیق و ترمزها، رادیاتور بزرگ‌تر و برخی طراحی‌های ظاهری بهتر به خودرو اضافه می‌کند. همراه با دیگر امکاناتی که به موستانگ اضافه شد، قیمت خودروی تست به رقمی نزدیک به ۳۸ هزار دلار رسید که ۵ هزار دلار بیشتر از مدل پایه GT با گیربکس دستی بود.

2015 Ford Mustang EcoBoost
۲۰۱۵ Ford Mustang EcoBoost
حالا در مورد مصرف سوخت موستانگ کمی صحبت کنیم. وقتی یک توربوی کوچک را در یک خودروی سنگین قرار می‌دهید، نباید انتظار صرفه‌جویی چندانی در مصرف سوخت داشته باشید. آنچه در این تست به صورت مشاهده شد، مصرف سوخت ۱۲/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت کلی بود. این در حالی است که کسی که C7 کوروت دارد می‌تواند مصرف سوخت ۷/۸ لیتری داشته باشد. در همین حال، سازمان حفاظت محیط زیست امریکا می‌گوید که این مدل فورد می‌تواند در بزرگراه به رکورد ۷/۳۵ لیتر در بزرگراه دست یابد.

2015 Ford Mustang EcoBoost Interior
۲۰۱۵ Ford Mustang EcoBoost Interior
بنابراین وضعیت مصرف سوخت در مقایسه با بهینه‌سازی و تکنولوژی‌های مورد استفاده در موستانگ، حرف چندانی برای گفتن ندارد؛ چیزی که شبیه به عملکرد یک موستانگ در گذشته نیست و بیشتر شبیه به یک نسخه آمریکایی از آئودی A5 است. در همین حال، وزن بالای آن، چیزی است که تا حدودی ناامید کننده است. البته شرایط نزدیک به آئودی شاید یکی از سیاست‌های فورد باشد تا بتواند این خودرو را در اروپا نیز به فروش برساند.
مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۴ سرنشین، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۳۷۶۶۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۲۷۱۹۰ دلار).
  • نوع موتور: DOHC ۱۶ سوپاپ و چهار سیلندر، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۲۲۶۱ سی‌سی.
  • قدرت: ۳۱۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۴۳۳/۸۶ نیوتن‌متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۷۲ متر.
  • طول ماشین: ۴/۷۸ متر.
  • عرض: ۱/۹۱ متر.
  • ارتفاع: ۱/۳۸ متر.
  • وزن کلی: ۱۶۶۱ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۲ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۴/۴ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۳۱ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۳/۹ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۷/۷ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی): ۲۳۹/۸ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۵/۷ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۱/۲ لیتر در شهر و ۷/۳۵ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۲/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. lookout

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    واووووووووووو
    عالی هست
    جناب انیس حسینی ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BMW4ever

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (155 ديدگاه)

      خیلی ممنون مسعود دوست عزیز, دوستان یک سوال بی ربط البته عذر می خوام فراری برای لا فراری مدل xx رو میزنه یا نه ,خیلی ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elring-aventador

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (331 ديدگاه)

        یه جمله :

        سریع و خشن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. صادق

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        داش BMW4ever بله میزنه

        احتمالا یه سال یا 2 سال دیگه معرفی بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ASTON MARTin

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      ترمزش از پراید و سمند هم ضعیف تره
      نشدا
      طراحیش زیابست ولی هنوز مونده فنی پیشرفت کنه این مدل

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. CAPITALIST

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    فورد با ساختن این موتور میخواد قدرت رو با مصرف سوخت کمتر به رانند هاش هدیه بده.
    بحران نفتی کم کم شروع میشه و باید نهایت صرفه جویی رو کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احسان(احسان سابق)

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    وقتی سنت و هنر و تکنولوژی با هم به درستی ترکیب بشه ماشینی به اسم فورد موستانگ بوجود میاد.اما از همه جالبتر 2.3 لیتر حجم موتور هست که 310 اسب بخار تولید میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mostafa

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (226 ديدگاه)

    دلم برای نسل های بعدی می سوزه چون هیچ لذتی از یه ماسل واقعی نمی برند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      فورد کارشو خوب بلده مصطفی جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ASTON MARTin

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    یا حسین ! آخه شیطونه بزرگ چرا هر روز بزرگتر میشه؟
    کاش مام شیطون بودیم :|
    مسخره نمیکنم مدیونه هرکی که فکر بکنه دارم چرت میگم
    دلم داغ داره میفهمید؟ داغ داره!
    چرا باید عکسش سهم من شه؟ولی برادرای ترک و عرب هفت جد بهترشو؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. SuperVeloce

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    موستانگ هر جوری باشه من دوستش دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      ولی من وقتی میبینم داره اصالتش رو از دست میده و شبیه به یک استون مارتین تپل میشه ، کلی ناراحت میشم!
      این طراحهای فورد کی هستن؟
      احیاناً اخراج شده های استون مارتین نیستن؟ این شبیه شدن به استون مارتین از فورد فیوژن شروع شد حالا هم رسیده به اصیل ترین مدل فورد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. SuperVeloce

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    الآن دیگه معیار اصلی خودروسازان مصرف سوخت هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. CAPITALIST

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    پدال جان.عاشق این سایت خودروام.
    تکه تکه
    ایشالا چش نخوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احمد فقط سوپر اسپرت اونم ایتالیایی

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    رنگ و قیافش آدمو جذب خودش میکنه
    ولی شورلت کامارو یه چیز دیگس مخصوصا 2014

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      قبول دارم احمد جان.
      کامارو یه چیز دیگس به دلایل مشخص.
      البته ظاهر سلیقه ای است ولی فقط کامارو Z28 گویای عملکرد فوق العاده ی کامارو در سال 2014 بوده.هم چنین ZL1 که یک اسطوره ی به تمام معنا است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. SuperVeloce

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    آره داداش.رنگش بدجوری نگاهارو جذب می کنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. فقط LFA

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    میگم این چطوریه که زمان صفر تا صد کمتر از هشت تا صده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فریا

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      سلام
      خب واضحه
      همین امروز عصر با ماشین رفتین دور دور ، اول گاز رو تا 2000 تا فشار بدید بعد کلاچ رو ول کنید تایم رو اندازه بگیرید .
      بعد یه بار دیگه آروم حرکت رو شروع کنید تا سرعت برسه 10kph ، بعد این که سرعت رو 10 تا ثابت شد گاز رو تا ته فشار بدین و تایم این دو وضعیت رو مقایسه کنید
      دلیلش هم که معلومه اگه به مکانیزم انفجار و انتقال قدرت آشنایی داشته باشید …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      قدرت کندن خودرو از حالت سکون باعث این اختلاف میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. مهدی 911

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    قیمت خوبی داره ولی مصرف سوختش بالاست وبا توجه به قدرت 310 اسبی به لحاظ عملکرد فنی متوسطه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Just germany...

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    با اصالت،مدرن،عضلانی
    فورد واقعا بهترین کارخونه آمریکاییه
    بهترین تغییرات ممکن رو تو موستانگ پیاده کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. hrf

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    همه پیشرفت ها و بهینه سازی ها قابل ستایش هست ولی تمام جذابیت و شهرت ماسل کارها به خاطر بدنهای عضلانی و موتورهای 8 سیلندر هس ک صدای مخصوص به خودشونو دارن. دلیل تمایزشون هم با بقیه ماشینا همین دو مورد هس ک فورد یکی از این دوتارو حذف کرده وگرنه این همه ماشین کم مصرف ماسل کارو خراب نکنین :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سعید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    یه ماسل کار تمام عیار با چاشنی اکوبوست فورد ماسل کار بازا هیچ وقت ماستنگ را فراموش نخواهند کرد چون با ماستنگ زندگی کرده اند زنده باد ماستنگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مجتبی

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    چرا آدم موتور موچکتر که مصرف بیشتری دارد را بخرد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. یونس

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    واقعا زیباست.
    با رنگ فوق العادش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. mahsa

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بچه ها راسته که امتیاز اپلو(opel)آمریکا خریده؟لطفا هرکی اطلاعاتی داره بگه.مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (481 ديدگاه)

      فکر کنم تحت حمایت gm باشه البته اطلاعات دقیق تری ندارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        بله آقا سعید، درست میگید

        الان جنرال موتورز مالک اوپل هستش

        البته فیات هم برای خریدش اقدام کرده بود، ولی فیات موفق به خریدش نشد (حداقل تا الان نشده)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          بله دقیقا”.
          اوپل جزو زیرمجموعه های جنرال موتورزه در حال حاضر مهسا خانم.
          شورولت و واکسهال و چندین برند دیگه هم زیر شاخه های جنرال موتورز هستند.البته تو بخش خودرو های جنرال موتورز خود پدال به طور خلاصه این موضوع رو توضیح داده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  19. farzad

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    خیلی باحاله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سعید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    قراره کامارو هم این بلا سرش بیاد منظورم اینه که سال 2016 مدل 4سیلندر توربودار کامارو (عاشقشم) وارد رقابت با موستانگ اکوبوست بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. reza

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    موتور 2.3 لیتری صدی 12.4 !!!!!!!
    ماسل دیگه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فریا

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      چرا نمیگی موتور 310 اسبی ” اونم داخل شهر ” 12.4
      یعنی 2 لیتر کمتر از موتور XUM تنفس طبیعی ایرانخودرو که 2000 تا حجم و 105 تا اسب بی بخار داره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. Ghost

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    عاشقشم !!!!!
    بحث درباره مصرف سوخت همچین ماشینی کاملا اشتباهه!
    ماشین آمریکایی = بنزین بده , لذت ببر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. kamikaza

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    خودروی قدرتمند و در عین حال زیبا و خشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. dragonborn

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    آرزوم این یه زمانی فقط از نزدیک ببینمش.
    فکر نکنم آرزوی زیادی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. hrf

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    ولی اینا به کنار. چلنجر یه چیز دیگس :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (378 ديدگاه)

      موافقم ابهت چلنجرو هیچ ماشینی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. datsun

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3477 ديدگاه)

    آخرش امریکایی ها هم مجبور شدن از انجین های کم حجم استفاده کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. 4MATIC

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    عالیه ازموتور2300سی سی310اسب قدرت گرفته بعدجنسیس کوپه با3800سی سی 300اسب قدرت گرفته
    مصرفشم عالیه صدی12.4

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. dragonborn

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    فورد ماستانگ همیشه از بهترین ماسل کارها بوده و هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. dragonborn

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    منتظر شلبی GT500 هستم.بی صبرانه.واقعا چیز محشری باید باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. شلبى

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    ماسل کار یعنى هشت سیلندر، اینم خب فورد بیشتر براى اروپا ساخته
    ولى سواى طراحى خارجیش که خیلى بهتر شده طراحى داخلیش هم خیلى بهتر شده از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ هم خیلى بهتر شده
    واقعا یکى از اصیل نرین طراحى ها رو فورد موستانگ داره مخصوصا تو فضاى داخلى،عاشق شکل داشبوردش هستم، پنجاه ساله این شکلیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا