فورد

بزرگ‌ترین بیلبورد جهان برای فورد اکو اسپورت جدید

فورد با تبلیغات خود برای نسل جدید اکو اسپورت در مرکز مادرید اسپانیا رکورد بزرگ‌ترین بیلبورد جهان را شکست.


این بیلبورد که در ساختمان نمادین اسپانا واقع شده مساحت ۵۲۶۵ مترمربعی داشته که برابر با ۲۰ زمین تنیس می‌باشد. رکورد قبلی بزرگ‌ترین بیلبورد به تبلیغاتی در عربستان سعودی تعلق داشته است.


این سازه سنگین ۲ تنی تا پایان ماه فوریه در این مکان باقی خواهد ماند و فورد سپس آن را به ساختمان جدیدی خواهد برد تا این بیلبورد زندگی جدیدی را شروع کند.


مدیر بازاریابی فورد اسپانیا می‌گوید:

رکورد گینس برای بزرگ‌ترین بیلبورد جهان نشان دهنده خلاقیت کمپانی است. پیام فورد حرکت رو به جلو بوده و این همان برنامه تبلیغاتی‌ای است که برای اکو اسپورت جدید در نظر گرفته‌ایم. این یک روش فوق‌العاده برای ارائه پیام ما درست در قلب مادرید است.


فورد اکو اسپورت جدید هم‌اکنون در سراسر اروپا به فروش می‌رسد و برای اولین بار با تریم اسپورت ST-Line نیز در دسترس است. شاسی‌بلند کامپکت این خودروساز را همچنین می‌توان به‌صورت سفارشی با سیستم چهار چرخ محرک نیز خریداری کرد. این سیستم با پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری دیزلی ۱۲۵ اسب بخاری و همچنین جدیدترین سیستم‌های ایمنی فعال و اطلاعات سرگرمی SYNC3 همراه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3897 ديدگاه)

    اولاً میخواستم بگم این کار صرفاً جهت رکوردشکنی و ثبت در رکوردهای گینس هست مگرنه فورد ماشین های به مراتب بهتری نسبت به اکو اسپرت داره چرا برای آنها بیلبورد تبلیغاتی اینجوری نزد؟؟؟؟ اگه F150 جای این بود همه محو زیبایی این بیلبورد میشدن گرچه اینم حیرت انگیزه
    ثانیاً میخواستم بگم مجله تاپ گیر یک مقایسه کاملاً جدید بین پورشه 911GT3 RS ، فراری Pista 488 و مکلارن 720S انجام داده اگه امکانش هست مطلبش رو بزارید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ای کاش فورد یه سدان لوکس و یه کراس اور دیگه به سبد محصولاتش اضافه کنه…
    من عاشق فوردم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا