فورد

به‌روزرسانی‌های جزئی فورد اورست برای مدل 2021

فورد اورست یک اس‌یووی میان سایز است که بر اساس پیکاپ رنجر ساخته شده و در بازارهای محدودی مثل استرالیا، تایلند، چین و هند عرضه می‌شود. حال این ماشین برای مدل ۲۰۲۱ به‌روزرسانی‌هایی جزئی را تجربه کرده است. مهم‌ترین خبر در مورد اورست مدل ۲۰۲۱ ارائهٔ یک نسخهٔ ویژه بنام بیس‌کمپ (BaseCamp) است که با ویژگی‌های جدید و در تعداد محدود ۴۵۰ دستگاه در بازار استرالیا عرضه می‌شود.

این مدل که با موتورهای ۳.۲ لیتری پنج سیلندر توربودیزل و ۲ لیتری چهار سیلندر توئین توربودیزل ارائه می‌شود، با صفحات محافظ جلو و عقب، خروجی هوای روی گلگیر جلو و جلوپنجرهٔ خاکستری‌رنگ به همراه و برچسب BaseCamp روی درهای جلو، باربند مشکی‌رنگ روی سقف، اسنورکل، نوار LED، گارد مشکی‌رنگ ۷۶ میلی‌متری و قلاب یدک کشی از نسخه‌های معمولی متمایز شده است. اورست با این قلاب می‌تواند با موتور ۳.۲ لیتری ۳ تن و با موتور ۲ لیتری ۳.۱ تن را بکسل کند.

علاوه بر ارائهٔ این نسخهٔ ویژه، نسخهٔ اورست اسپرت که سال گذشته معرفی شد نیز حالا با انتقال قدرت محرک عقب هم ارائه شده است. این مدل به سپرها، ریل‌های روی سقف، قاب آینه‌های جانبی و جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ به همراه رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی‌رنگ، برچسب‌های سه‌بعدی Sport و تودوزی چرمی مجهز است. اورست اسپرت مثل گذشته با همان پیشرانهٔ ۲ لیتری توئین توربودیزل ارائه می‌شود که ۲۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

اورست اسپرت و بیس‌کمپ به سیستم‌های ایمنی مختلفی مثل ترمز خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دستیار کمک به حفظ حرکت میان خطوط با هشدار راننده، کروز کنترل، دستیار اضطراری، کنترل تریلر، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک عقب، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و… هم مجهز هستند. آخرین به‌روزرسانی اورست مدل ۲۰۲۱ هم بازطراحی جلوپنجره در تیپ‌های ترند و تیتانیوم است.

قیمت اورست اسپرت از ۵۹,۹۹۰ دلار استرالیا معادل ۴۳,۷۰۰ دلار آمریکا آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت نسخهٔ ویژهٔ بیس‌کمپ با موتور ۳.۲ لیتری ۶۴,۹۹۰ دلار استرالیا معادل ۴۷,۳۰۰ دلار آمریکا و با موتور ۲ لیتری ۶۶,۴۹۰ دلار استرالیا معادل ۴۸,۴۰۰ دلار آمریکا اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    هوراکان چیشد؟؟؟کی معرفی میشه

    موافقم 5
    مخالفم 9
    1. یانکی

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      اگر یه مدل رپتور بر اساس رنجر رپتور بده عالی میشه.خیلی با هیبته.آفردش عالیه.ولی طراحی داخلیش قدیمی شده.

      موافقم 1
      مخالفم 2
  2. sina

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (810 ديدگاه)

    از شرکتهایی که واسه محصولی که میدن بیرون ارزشی قایل نیستن و فقط صرفا مثل یه بچه ناخواسته یه دست به سر روش میکشن خوشم نمیاد
    یا ندن بیرون یا یه چیز کامل بدن بیرون
    این ماشین با ارایه نسخه هایی مثل رنجر رپتور با موتورهای بنزینی قدرتمند و فیس لیفت زیباتر و شیک تر میتونه راحت رقیب جدی واسه پرادو و فورچونر باشه چون قیافه و شخصیت اسپورت تری داره
    در کل من فورچونر 2021 رو خیلی از این بهتر زیباتر و قابل اعتماد تر و کاربردی تر میدونم و گزینه خیلی بهتری نسبت به اینه

    موافقم 8
    مخالفم 5
  3. ممد ژانگولر

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3498 ديدگاه)

    چقدر تویوتاست !!!
    یا
    تویوتا چقدر اینه !!!

    موافقم 1
    مخالفم 10
  4. Hadi

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    طراحیش خیلی از مدل افتاده بنظر میرسه…

    موافقم 10
    مخالفم 4
  5. Malt hill

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    پرادو از این آبرومند تر

    موافقم 5
    مخالفم 10
  6. net

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3126 ديدگاه)

    چراغ جلو و جلوپنجره رنجر هست و از عقب شبیه هیوندای سانتافه نسل دوم هست.طراحی بیرونی ترکیبی از رنجر و سانتافه نسل دوم هست

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا