فورد

تحقیق درباره مشکلات ترمز فورد فیوژن و مرکوری میلان

بخش تحقیقات عیوب اداره‌ی ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) به تازگی تحقیقاتی را درباره‌ی مشکلات احتمالی ترمز فورد فیوژن مدل‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و مرکوری میلان آغاز کرده است. این اداره ۱۴۱ شکایت درباره‌ی افزایش غیرمنتظره‌ی مسافت ترمز سدان های ذکر شده را دریافت کرده و البته در این میان ۳ تصادف نیز ثبت شده است. البته تا به این لحظه گزارشی از جراحت سرنشینان خودروها گزارش نشده است.

ford-fusion-investigado
NHTSA می‌گوید شاید مشکلی در واحد کنترل هیدرولیک ABS وجود داشته باشد. ریشه‌ی این سوءظن به نوع گزارش‌های دریافتی بازمی‌گردد چراکه گفته شده مشکل پس از فعال شدن ABS در سطوح لغزنده رخ می‌دهد. بلافاصله پس از این موضوع پدال ترمز نرم شده و در برخی موارد به کف خودرو می‌رود. خودرو هنوز قابل‌توقف است اما راننده‌ها گفته‌اند که برای توقف خودرو به میزان نیروی بسیار بیشتری نسبت به مواقع عادی نیاز دارند. در برخی موارد خودرو حتی نتوانسته برای ایستادن در چراغ‌قرمز متوقف شود. در نهایت این مشکل خود به خود حل شده اما دوباره پس از فعال شدن ABS شروع می‌شود.

ford-fusion-investigado1
NHTSA در تحقیق مقدماتی خود گفته:

باور بر این است که واحد کنترل هیدرولیک ABS دارای نقصی داخلی بوده که باعث عدم توانایی حفظ فشار ترمز موردنیاز می‌شود.

تحقیقات مقدماتی این اداره‌ی به مثابه‌ی فراخوان نیستند. هم‌اکنون NHTSA هنوز در حال بررسی موضوع بوده و پس از آن تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد. با به دست آوردن شواهد کافی این اداره تصمیمات لازم برای فراخوان خودروها و تعمیر آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

ford-fusion-investigado2
فیوژن ۲۰۰۹-۲۰۰۷ و مرکوری میلان بخشی از دو فراخوان دیگر نیز بوده‌اند. در سال ۲۰۱۶ فورد به خاطر مسئله‌ی کیسه‌های هوای تاکاتا فراخوانی را برای خودروهای ذکر شده اعلام کرد. این کمپانی در سال ۲۰۱۴ نیز سدان های فیوژن و میلان را به خاطر کف‌پوش سمت راننده که احتمال جلوگیری از درگیری ایده آل پدال گاز را داشت فراخوان کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. MPH

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (418 ديدگاه)

    مرکوری رو هم فورد فراخوان میکنه؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Nima

      ۱۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      بله چون مال فورد بوده
      الان دیگه بینمون نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Parker

        ۱۲ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        الان دیگه بینمون نیست …

        یک لحظه بغض کردم،
        جدی میگم.

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا