فورد

تخفیف‌های فورد اکسپلورر 2019 برای جلب نظر مشتریان

علیرغم محبوبیت بالای شاسی بلندها و کراس اوورها در آمریکا، فروش فورد اکسپلورر ۲۰۱۹ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ افت داشته و با کاهش ۳۷ درصدی به ۳۵۳۷۴ دستگاه رسیده است. این موضوع البته چندان سورپرایز نیست است زیرا نسل جدید فورد اکسپلورر پیش از این خودنمایی کرده است.


به منظور تشویق خریداران به خرید اکسپلوررهای باقی مانده، فورد تخفیف‌های قابل‌توجهی در نظر گرفته است. یک تخفیف نقدی ۳ هزار دلاری برای تمامی تریم های اکسپلورر ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است که ۲۵۰۰ دلار آن تخفیف خود فورد و ۵۰۰ دلار هم تخفیف موجودی نمایندگی است.


این تخفیف محدود تنها تا پایان سپتامبر ۲۰۱۹ در دسترس است. به این ترتیب با تخفیف در نظر گرفته شده قیمت مدل پایه‌ی اکسپلورر ۲۰۱۹ به ۳۰۴۶۰ دلار می‌رسد و قیمت مدل XLT نیز از ۳۲۴۹۵ دلار آغاز می‌گردد. نهایتاً باید به مدل پرچم‌دار پلاتینیم اشاره کنیم که ۵۲۲۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.


در مقایسه با نسل جدید اکسپلورر باید گفت خریداران مدل ۲۰۱۹ صرفه‌جویی حدود ۷ هزار دلاری خواهند داشت ولی خب پشت فرمان نسل قبلی اکسپلورر خواهند نشست.


البته یک موضوع وجود دارد و آن اینکه ۵۰۰ دلار تخفیف نمایندگی در صورتی اعمال می‌شود که اکسپلورر موردنظر ۶۱ روز پیش از موعد فروش وارد نمایندگی شده باشد. همچنین تخفیف بزرگ فورد نیز تنها برای خریدهای نقدی در نظر گرفته شده است. اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید اقساطی یا لیزینگ این خودرو بوده‌اید پس تخفیف یاد شده را فراموش کنید هرچند فورد این خودرو را در شرایط اقساطی با شرایط بدون بهره و اقساط ۶۰ ماهه عرضه می‌کند.

فورد اکسپلورر ۲۰۲۰

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. کورش

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (134 ديدگاه)

    بازار رقابتی به این میگن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mad.z.Max

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    اقصاط شصت ماهه بدووووون بهره
    ای خدااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    فعلا که ما داریم ماشین های سی سال پیش رو با منت میخریم
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. doubt

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    شرایط خرید واس مشتری هلوووووووو.
    خسته شدیم از بس فقط دیدیمو اومدیم اینجا نوشتیم که خوش ب حالشون.
    بسه دیگه بسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا