فورد

ارائه تخفیف‌های قابل‌توجه برای فورد موستانگ

فورد موستانگ شاید از نظر فروش در کلاس خودروهای عضلانی رتبه اول را به خود اختصاص داده باشد اما هنوز هم با افت فروش دست‌وپنجه نرم می‌کند. به همین خاطر فورد تخفیف‌هایی را برای فروش اسب مشهور خود در نظر گرفته است.


گفته می‌شود فورد اخیراً نامه‌ای به نمایندگی‌های خود فرستاده و خبر از ارائه تخفیف‌های گوناگون تا حداکثر مبلغ ۴۲۵۰ دلار داده است. تمامی مدل‌های موستانگ دارای تخفیف ۱۰۰۰ دلاری هستند و خودروهایی که بیش از ۶۱ روز در نمایندگی موجود بوده باشند ۷۵۰ دلار تخفیف دیگر را نیز می‌گیرند. این موضوع برای خریداران موستانگ اکوبوست می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد زیرا قبلاً هم ۱۵۰۰ دلار تخفیف برای این مدل اعلام شده بود.


با جمع همه موارد تخفیف موستانگ اکوبوست به ۳۲۵۰ دلار می‌رسد و در این صورت قیمت پایه‌ی موستانگ تنها از ۲۳۴۲۰ دلار آغاز می‌شود. مدل اکوبوست پریمیوم با تخفیف کلی ۳۵۰۰ دلاری در دسترس می‌باشد.


حداکثر تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای موستانگ ۴۲۵۰ دلار است که در این صورت قیمت مدل پریمیوم را به حدود ۲۷ هزار دلار خواهد رساند. اگر شما خواهان مدل ۸ سیلندر GT باشید با تخفیف ۲۷۵۰ دلاری روبرو خواهید شد و اگر خودرو بیش از ۶۱ روز در پارکینگ نمایندگی باقی مانده باشد این میزان تخفیف به ۳۵۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.


اما چرا این تخفیف‌ها در بازه زمانی کنونی ارائه شده‌اند؟ این تخفیف‌ها تا ۱۳ نوامبر قابل‌اعمال هستند و شاید فورد برنامه‌ای مفصل‌تر برای تعطیلات جمعه سیاه داشته باشد. البته که همین تخفیف‌ها به‌طور قابل‌توجهی بهتر از تخفیف‌های سال پیش بوده و شکی وجود ندارد که افت فروش موستانگ باعث اتخاذ چنین تصمیمی شده است. آمار فروش کنونی تا سپتامبر ۲۰۱۹ نشان می‌دهند که فروش این خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال پیش افت ۱۲.۳ درصدی داشته است. عملکرد کامارو بدتر بوده ولی چلنجر قدیمی عملکرد خوبی داشته و در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی پرفروش‌تر از موستانگ ظاهر شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    شاسی بلند برقی موستانگ بزودی معرفی میشه!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Reza

    ۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    پیروزی مقتدرانه ببر آسیایی مقابل نسل جدید موستانگ ???

    https://youtu.be/5kZF9dPsT0c

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا