فورد

معرفی تراک اسپورت سوپرشارژردار سالین

سالین از تراک اسپورت کاملاً جدید خود در حراجی بارت جکسون آریزونا رونمایی کرد.

سالین
این خودرو که بر پایه فورد F-150 ساخته شده ادای احترامی به میراث پیکاپ های پرفورمنس این شرکت شامل S331 و هارلی دیویدسون F-150 سوپرشارژردار عرضه شده توسط فورد محسوب می‌شود.

از آنجایی که این تراک پرفورمنس را به آفرود ترجیح داده بنابراین دارای نمای جلوی با ابهت با جلوپنجره اصلاح شده و ورودی‌های هوای بزرگ می‌باشد. تراک اسپورت سالین همچنین به ورودی هوای روی گلگیرهای جلو، کاپوت تهویه دار و رکاب‌های جانبی منحصربه‌فرد مجهز شده است. تکمیل کننده تغییرات این خودرو رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی هستند که آن‌ها را لاستیک‌های جنرال تایر در بر گرفته است.

سالین
این استایل منحصربه‌فرد به داخل کابین نیز راه یافته زیرا رانندگان شاهد صندلی‌های اسپورت چرمی دو رنگ خواهند بود. سالین همچنین پدال‌های جدید، فرمان چرمی و پشت آمپرهای سفیدرنگ را در این تراک اسپورت نصب کرده است. هر مدل دارای پلاک شماره‌دار منحصربه‌فردی روی داشبورد است.

نیروبخش تراک سوپرشارژردار سالین پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار و سیستم اگزوز سفارشی است. این پیشرانه قدرت ۷۰۰ اسب بخاری دارد که افزایش قابل‌توجهی نسبت به خروجی ۳۹۵ اسب بخاری مدل استاندارد دارد.

این تراک اسپورت در فرم‌های بدنه RegularCab، SuperCab و SuperCrew عرضه می‌شود و هرکدام دارای سیستم تعلیق اصلاح شده با فنرهای جدید، شوک‌های پرفورمنس و… می‌باشد. رانندگان همچنین زیر پای خود قدرت بالای سیستم ترمز پرفورمنس Baer را احساس خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. morteza

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (279 ديدگاه)

    خیلی خوب شده.زنده باد فورد. زنده باد سالین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    گشتاورش چی شد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hamid.Hellcat

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    نهایت اقتدار و زیبایی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاس ی

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    پسر عجب موجود خوفی شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا