فورد

فورد فوکوس 2019 با بدنه‌ای جذاب شکار شد!

یکی از محبوب‌ترین خودروهای دنیا در حال انتقال به چهارمین نسل خود بوده و در خلال تست‌های نهایی خود در آلمان توسط عکاسان صنعتی شکار شده است. فوکوس جدید دارای پوشش‌های بدنه جذاب بوده هرچند نمی‌توان آن را پوشش استتاری نامید زیرا لباس رنگارنگ فوکوس جدید درست خلاف آن چیزی است که یک پوشش استتاری باید انجام دهد. در واقع این پوشش زیبا باعث جلب‌توجه تمامی افراد می‌شود.

فورد فوکوس 2019
نسل جدید فوکوس اسپورت تر از مدل قبلی بوده و از نشان دادن چراغ‌های جلوی LED و چراغ‌های عقب دگرگون شده ابایی ندارد. مکان سوخت‌گیری نیز که در نسل قبلی سمت راست و نزدیک درب پشتی بود هم‌اکنون به سمت چپ و نزدیک درب عقب منتقل شده است.

فورد فوکوس 2019
انتظار می‌رود فوکوس نسل چهارم از نظر ابعاد مخصوصاً فاصله بین محوری رشد کند تا بدین ترتیب فضای بیشتری در کابین فراهم شود. مدل قبلی برای سرنشینان عقب فضای زیادی را تدارک ندید بنابراین فضای بیشتر بین محورها می‌تواند این مشکل را رفع کند. شانس خوبی نیز برای افزایش فضای محفظه بار وجود داشته و این خبری خوب است چرا که نسل فعلی در این بخش نیز چندان نمی‌درخشد.

فورد فوکوس 2019
علیرغم اینکه تصویر مشخصی از کابین نسل جدید فوکوس منتشر نشده اما ظاهرا سیستم اطلاعات سرگرمی مشابه با فیستا استفاده خواهد شد. دکمه اضطراری قرمز در بالای داشبورد نیز تنها برای خودروهای تستی است که در صورت رخ دادن اتفاقی غیرمترقبه از آن استفاده می‌شود.

فورد فوکوس 2019
با توجه به اینکه فورد پوشش‌های استتاری زیادی را روی فوکوس جدید بکار نبرده بنابراین به نظر می‌رسد زمان رونمایی رسمی آن نزدیک باشد. احتمالاً این خودرو در نمایشگاه دیترویت یا ژنو معرفی خواهد شد. پس از معرفی نسخه هاچبک شاهد پرده‌برداری از نسخه‌های استیشن و سدان فوکوس خواهیم بود که تصاویر جاسوسی آن‌ها نیز پیش از این منتشر شده است. مدل کراس اوور مانند فوکوس اکتیو نیز در آینده تولید خواهد شد.


اما برنامه اولیه فورد برای بازار آمریکا انتقال تولید از میشیگان به مکزیک بود که هم‌اکنون تغییر کرده و فوکوس جدید آمریکا در چین مونتاژ خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Mohammad

    ۲۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    نسل قبلش که غوغا کرد
    این دیگه فکر کنم یه طوفان خوشگل راه بندازه

    تا بقیه اروپایی ها تنشون بلرزه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا