فورد

تصاویر احتمالی برادر کوچک فورد برانکو

فورد هنوز نام رسمی خودروی به اصطلاح بچه برانکو را اعلام نکرده اما ظاهراً آمریکایی‌ها تصاویر این کراس اوور را به بیرون درز داده‌اند.


این تصاویر که اولین بار توسط مجله آفرود منتشر شده‌اند در بخشی از وب‌سایت فورد که برای عموم مردم قابل‌دسترسی است مشاهده شده‌اند. اگرچه این نشریه می‌گوید تصاویر یاد شده به برانکو ۲۰۲۰ تعلق دارند اما به نظر می‌رسد شباهت این تصاویر به بچه برانکو بیشتر است چراکه فورد از این خودرو به عنوان یک شاسی‌بلند کوچک، خشن و کاربردی نام برده است.


همان‌گونه که مشاهده می‌کنید پروفایل این دو خودرو مشابه هم می‌باشد. تمامی ویژگی‌های اصلی طراحی همچون خمیدگی شیشه جلو، موقعیت روف راک‌ها و حتی ستون C کوچک مشابه هم هستند.


نمای جلوی این دو خودرو کمی متفاوت بوده اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که بچه برانکو دارای چراغ‌های جلوی کروی با دیلایت های LED می‌باشد. موضوع جالب اینکه چراغ‌های یاد شده به جلوپنجره هم رسیده‌اند و جایگزین نوار کرومی که معمولاً در پیکاپ ها و تراک های فورد دیده می‌شود شده‌اند.


کمی پایین‌تر می‌توانیم سپر جلوی پلاستیکی و مشکی و دو قلاب یدک کشی قرمز را ببینیم. از دیگر ویژگی‌های بصری این خودرو می‌توان به ورودی‌های هوای روی گلگیر جلو، رنگ متفاوت سقف و لاستیک‌های آفرود گیرا اشاره کرد.


فورد هنوز چیز زیادی درباره بچه برانکو نگفته اما انتظار می‌رود این خودرو پس از سال ۲۰۲۰ و زمان عرضه برانکوی استاندارد وارد میدان شود. خودروی مورد بحث قبل از سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و فورد قبلاً گفته با عرضه‌ی آن تعداد رو به رشد مردمی را که خواهان حضور در محیط‌های خارج شهری هستند هدف قرار خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۲۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    برانکو خیلی طراحی ساده و قدیمی داره دیگه اصلا جذابیت قبل نداره ولی خدایی این خیلی خوب در اوردن قشنگ شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. F22RAPTOR

    ۲۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    برانکو،یه اس یو وی هست که میتونی باهاش یه افرود خشن رو تجربه کنی، خوشبحال کفار دیار فرنگ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا