فورد

تغییرات بزرگ فورد در آینده‌ای نزدیک…

فورد در حال برنامه‌ریزی برای اعمال بزرگ‌ترین تغییر در سبد محصولات خوب بوده و تقریباً تمامی خودروهای خود در آمریکا به جز موستانگ و فوکوس اکتیو جدید را با شاسی بلندها و کراس اوورها جایگزین خواهد کرد. این خودروساز آمریکایی می‌گوید در حال بازتعریف کامل ایده خودرو بوده و اصلاحات بزرگ در راه‌اند.


رئیس اجرایی فورد آقای بیل فورد جونیور اخیراً اعلام کرده تغییرات نسبتاً بزرگی در بخش‌های آمریکای جنوبی و اروپایی این خودروساز رخ خواهد داد. این غول خودروسازی می خواهد در این دو منطقه به سوددهی بازگردد و برنامه‌هایی برای کاهش چشمگیر هزینه‌ها دارد.
او گفته است:

این صرفه‌جویی می‌تواند در مناطق، عملکردها و خیلی چیزهای دیگر باشد. ما برخی تغییرات بزرگ را اعمال می‌کنیم و هنوز کارهای زیادی در پیش داریم.

شایعاتی درباره عدم عرضه خودروی پرچم‌دار موندئو در قاره اروپا به گوش می‌رسد. این خودرو اواخر سال جاری فیس لیفت می‌شود اما تولید نسل جدید آن تاکنون تأیید نشده است. درحالی‌که آینده موندئو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد احتمال جایگزین آن با یک شاسی‌بلند پرسودتر وجود دارد.

فورد اروپا از نظر میزان کارمندان کمپانی بزرگی بوده اما از نظر سوددهی این‌گونه نیست. سال پیش سود پیش از مالیات فورد ر اروپا ۲۳۴ میلیون دلار بوده درحالی‌که سود این کمپانی در آمریکا حدود ۷.۵ میلیارد دلار گزارش شده است.


علیرغم فروش ۱.۵۶ میلیون دستگاه خودروی مسافری و تجاری سبک در سال ۲۰۱۷ (شامل روسیه و ترکیه)، فورد هنوز هم نتایج مالی ناامید کننده‌ای در اروپا دارد. البته عرضه نسل جدید فیستا در بازار اروپا یکی از دلایل مهم کاهش سود این خودروساز در سال پیش بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (100 ديدگاه)

    ظاهرا فورد دیگه نمیخواد سدان بزنه، اگه لگن سازی های داخلی پلت فرماشو
    قبل این که ترامپ همه چیو بفرسته رو هوا میخریدن خوب بود، دیگه از قرارداد با بوئینگ که سخت تر نبود،که البته اونم به فنا رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mercede kaviani

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (551 ديدگاه)

    دقبقا دوست عزیز مخصوصا که فورد اقتصادتی ترین اتوموبیل ساز در دنیا است ومصولات ان کم اصحلا ک وپر دوام اند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا