فورد

تیون فورد F-150 رپتور توسط گایگرز

فورد F-150 رپتور پیکاپی پرفورمنس است که نیازی به معرفی ندارد. این خودروی توانا به‌صورت استاندارد دارای پیشرانه ۶ سیلندر اکوبوست ۴۵۰ اسب بخاری، سیستم تعلیق آفرود و کابینی کاملاً راحت است که بهایی بیشتر برای بسته‌ای لوکس‌تر طلب می‌کند؛ اما تیونر آلمانی گایگرز فکر می‌کند این پیکاپ آمریکایی را می‌توان بهتر از قبل نیز کرد.


رپتور گایگرز که HP520 نام دارد تنها به تعداد یک دستگاه ساخته شده و دارای پیشرانه ای با خروجی ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور ۷۳۱ نیوتون متر می‌باشد. خودروی مورد بحث همچنین دارای کیت افزایش ارتفاع هم بوده که باعث شده ارتفاع آن چند سانتی‌متری بیشتر از نسخه استاندارد باشد. رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی به همراه لاستیک‌های آفرود زیر HP520 به چشم می‌خورند.


این قدرت بیشتر حاصل بازنگری وسیع پیشرانه بوده که تغییرات آن شامل اضافه کردن خنک‌کننده بهتر، ورودی هوای سرد جدید و برنامه‌ریزی دوباره ECU می‌باشد. رنگ سفارشی گایگر روی بدنه کار شده و یک رول با چراغ LED و محفظه بار سفارشی نیز به رپتور گایگرز اضافه شده‌اند.


این خودرو بهای ۱۲۴۶۰۰ یورویی دارد. البته این خودرو را می‌توان با پکیج لوکس ۹۳۴۵ دلاری نیز سفارش دارد که باعث می‌شود ویژگی‌هایی چون سیستم صوتی ارتقا یافته، دوربین ۳۶۰ درجه، پکیج امنیتی، سیستم تهویه اتوماتیک دو ناحیه‌ای، سیستم ناوبری و… به لیست تجهیزات خودرو اضافه شوند.


اگر پیکاپ رپتور چندان باب میل شما نیست گایگرز محصولات ارتقا یافته دیگری از آمریکایی‌ها را هم ارائه می‌کند. برای مثال یک نمونه از داج وایپر ACR با قدرت ۷۶۵ اسبی محصول تیونینگ گایگرز است. همچنین یک جیپ رانگلر با تغییرات صورت گرفته قدرت ۳۶۵ اسبی ارائه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. mohammad_FM 480

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    واقعا عالی شده…
    مخصوصا اون عکس از عقبش
    رنگ جالبی هم داره…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. کارل شلبی

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    یعنی هرچی از جذابیت این پیکاپ بگیم کم گفتیم!! دوج وایپر Acrای خدا اسمشو که میشنوم یاد زهر سمی ترین مارا میوفتم کجایی که ما آمریکایی بازا باخاطراتت زنده ایم???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کارل شلبی

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    راستی لینکلن فکر کنم یه محصول جدید زده خیلی قشنگه بر پایه موستانگ هم ساخته شده هر چی از طراحیش بگم کم گفتم پدال لطفا اگه خبری هست پوشش بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. M.us

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    وانت فراری آمریکایی خیلی با عظمت خیلی دوسش دارم البته تمام وانت های آمریکایی حرف ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر.عارف

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Omid622

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    بهترین وانت تاریخ حتی بدون تیونینگ هم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا