فورد

حل‌وفصل مشکل فورد و جان سینا!

جان سینا و فورد درباره شکایتی که این خودروساز آمریکایی از ستاره مسابقات کشتی مطرح کرده بود به توافق رسیدند. اگر به یاد داشته باشید چند ماه پیش خبری درباره فروش فورد GT خریداری شده توسط سینا (John Cena) و متعاقب آن شکایت فورد از این فرد منتشر شد. در قراردادی که بین فورد و خریدار بسته شده مالک باید حداقل ۲۴ ماه خودرو را نفروشد. حالا خبر رسیده طرفین این شکایت به توافق رسیده و پول حاصل از فروش خودرو نیز به خیریه پرداخت خواهد شد.

جان سینا
سینا در بیانیه‌ای گفته است:

من فورد GT را دوست داشته و از این شرکت عذرخواهی می‌کنم. من توصیه می‌کنم دیگر مالکان نیز به قرارداد خود با فورد احترام بگذارند. از اینکه این مشکل خارج از دادگاه حل شده خرسندم و باید بگویم یک خیریه از عواید فروش یکی از نمادین‌ترین خودروهای دنیا بهره‌مند خواهد شد.


فورد مالکان GT جدید را گلچین کرده و از میان ۶۵۰۶ متقاضی خرید تنها ۵۰۰ نفر را برگزیده است. به عنوان بخشی از قرارداد شرکت با خریدار، فورد از مالکان می‌خواهد تا ۲۴ ماه خودروی خود را نفروشند.


بنا به اسنادی که پیش از این منتشر شده سینا مبلغ ۴۶۰ هزار دلار برای GT پرداخت کرده است. این خودرو دارای آپشن هایی همچون رنگ بدنه آبی ۵ هزار دلاری و غربیلک فرمان چرمی ۲۵۰ دلاری بوده است.


فورد در ماه نوامبر از سینا به خاطر نقض قرارداد شکایت کرد و خواهان غرامت ۵۰۰ هزار دلاری شد. این خودروساز ادعا می‌کند سینا سود زیادی از فروش دوباره خودرو به جیب زده است. تیم حقوقی سینا با گفتن این موضوع که نگهداری ۲۴ ماهه خودرو همه‌ی آنچه که سینا امضا کرده نبوده به ادعاهای فورد پاسخ داده است. اگرچه این زمان حفظ خودرو بخشی از تأییدیه سفارش خودرو بوده اما قرارداد نهایی شامل این بند نبوده است.


در ویدئویی که سینا منتشر کرده به نظر می‌رسد هیجان زیادی از خرید خودروی GT داشته هرچند کابین برای این کشتی‌گیر عضلانی کمی تنگ به نظر می‌رسد. او قبلاً مالک GT 2006 هم بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (438 ديدگاه)

    آخه آدم عاقل این شاهکارو میفروشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sina

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (811 ديدگاه)

    بابا تو که لنگ پولو ماشین نبودی پلاستیکش میگرفتی میگذاشتیش یه گوشه یک سال بعد ردش میکردی میرفت هم ماشین کلکسیونیه خوبیه هم خودت سوپراستار بودی با کلی سود پول میزدی ب جیب
    الان هم ماشینت رفت هم پولت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ستار

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (145 ديدگاه)

    فورد مالکان GT جدید را گلچین کرده و از میان 6506 متقاضی خرید تنها 500 نفر را برگزیده است

    تو ایران بود به بچه *** میدادن .مثه همیشه که اونا در الویتون و بقیه بچه های این مملکت باس برن بمیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین دهمرد

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    چرا جان سینا دستشو کرده اون تو؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا