فورد

درگ فورد موستانگ با سدان‌های هوندا، سوبارو و فولکس‌واگن

فورد موستانگ یک خودروی اسپرت است و به همین دلیل عمدتاً در مسابقات درگ در برابر خودروهای اسپرت هم‌ردهٔ خود قرار می‌گیرد اما حالا تراتل هاوس در درگی غیرمعمول، این ماسل کار آمریکایی را در برابر سدان‌های خانوادگی هوندا آکورد، سوبارو WRX و فولکس‌واگن جتا GLI قرار داده است. همهٔ این خودروها به پیشرانه‌های چهار سیلندر توربو و گیربکس‌های اتوماتیک مجهز هستند.

مسابقهٔ اول درگ ایستاده است و جتا و WRX از سیستم‌های لانچ کنترل خود استفاده می‌کنند. متأسفانه، فولکس‌واگن لاستیک‌های واقعاً افتضاحی دارد و به همین دلیل با اختلاف زیادی آخر می‌شود. سه خودروی دیگر تقریباً نزدیک به هم از خط پایان رد می‌شوند اما موستانگ پیروز می‌شود و آکورد هم با فاصلهٔ بسیار اندکی آن‌را تعقیب می‌کند. مسابقهٔ بعدی، درگ بدون لانچ کنترل است که نتایجی یکسانی را به دنبال دارد اما موستانگ با اختلاف بیشتری پیروز می‌شود. در آغاز این درگ، سوبارو کشش کمتری دارد و به همین دلیل با فاصلهٔ بیشتری مغلوب آکورد می‌شود.

و نهایتاً مسابقهٔ آخر هم رقابت رولینگ است که در ابتدای آن آکورد پیش می‌افتد اما در ادامه موستانگ پیشی می‌گیرد و با اختلافی بسیار جزئی پیروز می‌شود. عجیب اینکه در این درگ جتا سوم می‌شود و فاصلهٔ کمی با هوندا دارد درحالی‌که XRX با اختلاف زیادی چهارمین خودرویی است که از خط پایان عبور می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که آکورد با پیشرانهٔ ۲ لیتری توربو با خروجی معمولی ۲۵۵ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتن متر، پرفورمنس چشمگیری در خط مستقیم دارد و می‌تواند شانه‌به‌شانهٔ کوپهٔ اسپرتی مثل موستانگ پیش برود.

مشخصات فنی

فورد موستانگ

هوندا آکورد

سوبارو WRX

فولکس‌واگن جتا GLI

پیشرانه ۲.۳ لیتری I4 توربو ۲ لیتری I4 توربو ۲ لیتری I4 توربو ۲ لیتری I4 توربو
قدرت ۳۱۰ اسب بخار ۲۵۵ اسب بخار ۲۷۰ اسب بخار ۲۳۰ اسب بخار
گشتاور ۴۷۵ نیوتن متر ۳۷۰ نیوتن متر ۳۵۰ نیوتن متر ۳۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک CVT ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب جلو چهارچرخ جلو
وزن ۱۶۰۲ کیلوگرم ۱۵۳۳ کیلوگرم ۱۵۱۵ کیلوگرم ۱۴۶۰ کیلوگرم
قیمت ۲۸,۳۵۰ دلار ۳۲,۸۶۵ دلار ۳۲,۵۹۵ دلار ۲۸,۱۴۰ دلار
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. Ramin

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    میشه لطفاً
    نتایج و زمان هارو بگید.
    من نمیتونم دانلود کنم وببینم

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. mahdi-abdi

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (496 ديدگاه)

      فورد تو درگ اول شد هوندا دوم تو رولینگ فورد و هوندا برابر شدن

      موافقم 4
      مخالفم 0
    2. Hadi

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      جالبیش اینه که موستانگ از هوندا و سوبارو ارزون تره!
      چقدر قیمت این ماشین های آمریکایی منصفانه است…
      فک کنم تو همین پدال بود که خوندم کوروت رو فروش C8 ضرر میده!
      اونوقت پرایدو اگه کیلویی هم حساب کنی ۳۰ تومن نمیارزه…
      اگه وارد آزاد شه و این دو تا اشغال ساز که اسمشون گذاشتن خودرو ساز تا مرز ورشکستگی پیش برن اونوقت حساب کار دستشون میاد…
      هر چند این غیر ممکنه…

      موافقم 23
      مخالفم 1
    3. ممد ژانگولر

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (3455 ديدگاه)

      تو این ماشینا فقط فورد موستانگ بقیشون نقش اسباب بازی دارن

      موافقم 4
      مخالفم 8
  2. دانیال

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (594 ديدگاه)

    هوندا عشق لاینتهی

    موافقم 23
    مخالفم 3
  3. ارش

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    بهترین انتخاب هوندا آکورد نرم راحت مطمئن و بادوام .

    موافقم 25
    مخالفم 8
  4. کیان

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1412 ديدگاه)

    من نمیدونم چرا اینها با امکاناتی ک دارن کلاس خودرویی و رعایت نمیکنن !!
    آکورد این وسط برای چی هست، باید سیویک حضور پیدا میکرد تا کلاس خودرویی رعایت شده باشه

    موافقم 8
    مخالفم 9
    1. Be Zena

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (505 ديدگاه)

      آره واقعا حالا اگه فقط موستانگ از کلاس دیگه ای بود یه چیزی سدان هاشون هم تو یه کلاس نیستن،
      معلومه مجله خیلی حرفه ای بوده!
      رقیب آکورد پاسات نه جتا

      موافقم 8
      مخالفم 1
  5. M.A.S

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (810 ديدگاه)

    خیلی معذرت میخوام کامنت بی ربط میزارم
    اقای رامین (رامین طرفدار چانگان) گفته بودی اگه من تایم 10.4 دیمن رو بیارم دیگه هیچوقت اینجا نظر نمیزاری
    اینجا تو جدید ترین پست هم میزارم تا همه ببینن که حتی دشمن دیمن هم 10.4 رو زده
    https://www.aparat.com/v/lq8Dh/%D9%85%DA%A9_%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%86_720S_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1_%D8%AF%D8%A7%D8%AC_%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC%D8%B1_%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. R@min

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      ???????

      موافقم 3
      مخالفم 3
    2. JDM

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (307 ديدگاه)

      دیمن بهتر از 10.4 هم داره

      موافقم 7
      مخالفم 3
    3. Ramin

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      هییی.
      بدونه دست کاری. الان این چرخش استاندارد درگ بود. منظور من استاندارد فابریکه.
      خودم میدونم تو درگ تایم 10.4 زده این چرخاش استاندارد کارخونه نبود.

      موافقم 7
      مخالفم 4
  6. MAHDI

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    همشون خوبن اما بین اینا سوبارو و موستانگ خودروهای جذاب تری هستن.?

    پدال جان درگ استیشن های جدید carwow رو هم بزار?

    موافقم 12
    مخالفم 1
  7. زیزیگولو

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4450 ديدگاه)

    اون سه تای دیگه درسته که تو کلاس خودشون ماشینای خوبی هستن ولی در برابر موستانگ عددی به حساب نمیان

    موافقم 23
    مخالفم 13
  8. سامورایی از قله فوجی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    آکورد با این که دیفرانسیل جلو بود و قدرت و گشتاور کمتری نسبت به موستانگ داشت و وزنش هم بیشتر بود خیلی خوب رفت ، اگه آکورا TLX نسخه لوکس شده آکورد رو میاوردن بخاطر دو دیفرانسیل بودن قطعا برنده بود

    موافقم 10
    مخالفم 4
    1. Amir Machine

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      وزن آکورد کجا بیشتره؟
      اکورد حدود 70 کیلو از موستانگ سبک‌تره

      موافقم 8
      مخالفم 1
  9. میثم

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    HONDA
    ???????

    موافقم 11
    مخالفم 7
  10. R@min

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    این رخ عوضی و بی اعصاب ماستنگو می بینی نمی تونی ازش دل بکنی انگار از عالم و آدم طلبکاره

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. \\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      معلومه رخ چلنجرو ندیدی……

      موافقم 7
      مخالفم 1
      1. R@min

        ۲۴ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        چلنجر اوباشه اون فرق می کنه

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Aryan kia

          ۲۴ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (574 ديدگاه)

          واقعا قیافه چلنجر خشن تره یعنی وقتی موستانگ لاته پیش چلنجر شکلاته
          البته جهت مزاح گفتم وگرنه طراحی موستانگ فوق العادس

          موافقم 2
          مخالفم 1
  11. mahdi-abdi

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (496 ديدگاه)

    نتیجه معلوم بود

    موافقم 3
    مخالفم 1
  12. MOHAMMAD.n.r

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    حس میکنم اونی که پشت سوبارو نشسته بود اصلا رانندگی بلد نبود.
    خودروهای چهارچرخ محرک معمولا لانچ خوبی دارن و همیشه اول کار جلو میوفتن.
    توقع داشتم سوبارو تو دنده یک جلو بیوفته و بعدش کم بیاره نه اینکه ماشین های تک دف تو لانچ بهتر عمل کنند و همون اول کار عقب بیوفته.

    موافقم 9
    مخالفم 0
    1. Amir Machine

      ۲۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      فکر کنم بخاطر گیربکس CVT بود که عقب افتاد

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. ارشیاsvj

        ۲۴ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1745 ديدگاه)

        اره دلیلش همونه.

        موافقم 3
        مخالفم 0
  13. ارشیاsvj

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    موستانگ که کلا با این نیست اصلا نمیدونم چی میخواست بین اینا.
    ولی اگه موستانگ که از همه بهتره بزاریم کنار سوبارو.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  14. شاهین

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    موستانگ اتومات دیدید کم کم شل کنید بزنید بقل چون این دیگه دنده دستی نیست عقب بیوفته. حالا 5 لیتریشو ندیدین! شلبی 350 هم که بماند

    موافقم 1
    مخالفم 2
  15. حسین دهمرد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    سوبارو باید موتور تخت داشته باشه. تو جدول نوشته i4
    سوبارو فقط گیربکسش مشکل داره وگرنه از موستانگ هم اسپورت تره.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  16. مهدی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (446 ديدگاه)

    فقط سوبارو

    اگه مسابقه بر سر هندلینگ بود مطمئن باشید
    سوبارو با اختلاف زیاد برنده می شد

    ماشین دو دیفرانسیل که تو هندلینگ بی همتاست البته بعد از لنسر

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا