فورد

رنجر ولوسی رپتور هنسی، پرفورمنس و آفرود در حد اعلا!

افراد خوش‌شانسی که به دنبال خرید پیکاپ جدید فورد رنجر هستند شاید بهتر باشد یکی از بهترین پروژه‌های تیونینگ برای آن را در نظر بگیرند. این پکیج دست‌پخت هنسی بوده و با استفاده از آن شاهد رنجری قوی‌تر و قدبلندتر خواهید بود. این خودرو با نام رنجر ولوسی رپتور شناخته می‌شود.


از نظر قدرت باید گفت این پیکاپ آمریکایی قدرت ۳۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۹۷ نیوتون متری دارد. این افزایش ۹۰ اسبی قدرت و ۱۷۶ نیوتون متری گشتاور از دل پیشرانه‌ی ۲.۳ لیتری اکوبوستی به دست می‌آید که دارای نرم‌افزار ارتقا یافته و اگزوز فولادی ضدزنگ می‌باشد.


در بخش پرفورمنس هم باید به این نکته اشاره کرد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ولوسی رپتور برابر با ۴.۹ ثانیه است که بهبود ۲.۵ ثانیه‌ای نسبت به مدل استاندارد را نشان می‌دهد. این پیکاپ توانا مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۳.۹ ثانیه و با سرعت ۱۶۳ کیلومتر در ساعت طی می‌کند. نسخه‌ی استاندارد رنجر مسافت یاد شده را در ۱۵.۲ ثانیه و با سرعت ۱۴۶ کیلومتر در ساعت پشت سر می‌گذارد.


پکیج مرحله ۱ هنسی همچنین ۱۰۲ میلی‌متر به ارتفاع خودرو از سطح زمین می‌افزاید. این مورد به همراه رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی و لاستیک‌های بی اف گوودریچ، سپر جلوی فولادی با چراغ‌های LED و… باعث شده‌اند ولوسی رپتور به راحتی بتواند موانع را پشت سر بگذارد.


قوس‌های چرخ این خودرو رنگ مشابه بدنه را به خود گرفته و پیچ‌های روی آن قابل‌مشاهده هستند. نشان‌های خاص و پشت‌سری‌های نشان‌دار نیز بر خاص بودن این پروژه تأکید دارند.


هنسی اعلام کرده تنها ۵۰۰ دستگاه از این خودرو را در سال خواهد ساخت. هر خودرو در تست داینو و سایر تست‌های جاده‌ای شرکت خواهد کرد و گارانتی ۳ ساله/۵۸ هزار کیلومتری خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۲۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (335 ديدگاه)

    قول فقط همین میشه گفت
    رقیباش براش فقط یه شوخین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    جیپ گلادیاتور ماکسیموس : لایک ????
    فورد رنجر ولوسی رپتور : دیسلایک ????
    اصلاً میشه یکیشون رو انتخاب کرد ؟؟؟؟ واقعاً سخته
    این نشون دهنده کیفیت بالای کارهای هنسی هست
    باید گفت هم جیپ و هم فورد دوتاشون عشقن ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا