فورد

رندرهایی از فورد موستانگ 2015

با فورد موستانگ قدیمی خداحافظی کنید و یک سلام ویژه به آینده بگویید،به موستانگ ۲۰۱۵!مدل ۲۰۱۵ موستانگ دارای ظاهری کاملاً متفاوت و تکنولوژی‌های جدید می‌باشد.

2015 Ford Mustang Rendering
۲۰۱۵ Ford Mustang Rendering

همان طور که ذکر شد،طراحی مدل آینده موستانگ کاملاً متحول خواهد بود اما با حفظ اصالت خود،طراحی که پایه و اساس آن نسل پنجم یعنی مدل ۲۰۰۴ موستانگ می‌باشد. موستانگ جدید دارای ظاهری فوق‌العاده خشن خواهد بود و در طراحی آن از مدل Evos کانسپت الهام گرفته شده است،در رندرهایی که توسط Mustang6G طراحی شده است این موضوع کاملا روشن است.

موستانگ یک محصول جهانی،فورد می‌گوید مدل آینده موستانگ جهانی خواهد شد و در آمریکا،اروپا و آسیا فروش بسیار خوبی خواهد کرد.آنچه می‌توان گفت این است که مدل ۲۰۱۵ موستانگ از یک موتور ۲.۳ لیتری اکوبوست چهار سیلندر استفاده خواهد کرد و به صورت استاندارد دیفرانسیل عقب خواهد بود.البته دوستداران این خودرو شاید موتور ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر را برای این خودروی آمریکایی خوش آیند نبینند،اما فورد قول داده است موتور های V6 و V8 هم برای این خودرو موجود خواهد بود.

2015 Ford Mustang Rendering
۲۰۱۵ Ford Mustang Rendering

فورد موستانگ ۲۰۱۵ چند بار به نمایش در خواهد آمد،اولین بار در نمایشگاه دیترویت و دومین بار در نمایشگاه نیویورک.این خودرو نیمه دوم سال ۲۰۱۴ پا به خط تولید خواهد گذاشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. arshia

    ۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من فورد نباید همچین ماشینی را با موتور 4 سیلنر معرفی می کرد فورد به طور کلی موستانگ هایش را با موتور8 سیلندر معرفی می کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      باهات موافقم عرشیا موتور 4 سیلندر برای این ماشین مثل این میمونه که یه شیرو بندازی تو قفس طوطی این وحشی نیاز به تخلیه نیرو بیشتری داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. saeid ford

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ماشینو تو خشگلی نمی بینم تو هیکل و عضله و قدرت و شتاب میبینم عشق هست و فورد من به جز فورد تو دنیا هیچ ماشینی رو قبول ندارم ولی اینو باید بگم کاملا از دولت امریکا متفرم با این حال من از بچگی هیبت فورد و هیکل عضلانیش رو تحسین می کردم اگر هم زمین رو به اسمون بدوزند فورد برام ماشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. WWW.APARAT.COM/SPORTAGEMAN

    ۲۵ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (86 ديدگاه)

    از پدال نهایت تشکر را داریم که مطلبی از خودرو ی خودم طراحی کردم گذاشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرشاد

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من عاشق موستانگم ولی خیلی ناراحت شدم از این که قراره مدل جدیدش 4سیلندر باشه به ابهت موستانگ توهین میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا