فورد

سرمایه‌گذاری قابل‌توجه فورد روی شاسی بلندها

فورد به منظور معرفی خودروی F-150 هارلی دیویدسون ۲۰۱۹ حضور یافته و اگرچه این خودرو محصول رسمی فورد نیست اما توجهات زیادی به آن جلب شده است. این تمامی چیزی است که آمریکایی‌ها در شیکاگو به نمایش گذاشته‌اند اما یک بیانیه‌ی مهم هم منتشر شده که نشان می‌دهد این خودروساز در حال سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری در کارخانه‌های تولید و مونتاژ شیکاگو به منظور افزایش ظرفیت تولید چندین شاسی‌بلند این شرکت می‌باشد.


فورد می‌گوید با این سرمایه‌گذاری ۵۰۰ نفر جدید را به نیروی کاری این دو کارخانه اضافه کرده و مجموع کارکنان آن را به حدود ۵۸۰۰ نفر خواهد رساند. فورد در شیکاگو اقدام به تولید نسل جدید اکسپلورر شامل مدل‌های ST و هیبریدی، نسل جدید پلیس اینترسپتور و همچنین نسل جدید لینکلن آویاتور خواهد کرد.


یکی از مدیران ارشد فورد این باره اظهار داشته است:

ما با افتخار تاپ ترین خودروساز آمریکا هستیم. امروز بازهم تعهد خود به تولید خودرو در آمریکا را با این سرمایه‌گذاری میلیاردی در شیکاگو و ایجاد ۵۰۰ شغل جدید اعلام می‌کنیم. ما نسل جدید اکسپلورر را کاملاً از نو ساختیم و این سرمایه‌گذاری به تقویت جایگاه فورد در بازار شاسی بلندها کمک خواهد کرد.

تغییرات این کارخانه‌ها از ماه مارس آغاز می‌شود و فورد برنامه‌هایی برای ساخت بخش‌های بدنه و رنگ‌آمیزی در تأسیسات مونتاژ شیکاگو دارد. همچنین بازنگری‌های بزرگی در بخش مونتاژ نهایی صورت می‌گیرد.


همچنین فورد حداقل ۴۰ میلیون دلار برای بهبود شرایط کاری کارکنان این کارخانه در نظر گرفته است. از جمله‌ی این موارد می‌توان به چراغ‌های LED جدید، کافی‌شاپ بهتر، مکان‌های استراحت جدید و بهبود امنیت پارکینگ‌ها اشاره کرد.


تأسیسات مونتاژ شیکاگو قدیمی‌ترین کارخانه تولید خودروی فورد است که بی‌وقفه به تولید خودرو مشغول بوده و سابقه‌ی آن به سال ۱۹۲۴ و تولید فورد مدل T بازمی‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    تاپ ترین خودروساز آمریکا ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mآsكvيch

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (72 ديدگاه)

    شاید اینطور بتونه این افت فروش ٩ درصدی رو کم کنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      فروش بالای موستانگ اره میتونه جبرانش کنه
      ولی فروش پایین کیا K900 رو چی میتونه جبران کنه؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا