فوردلینکلن

فراخوان بیش از 680 هزار دستگاه فورد فیوژن و لینکُلن MKZ

کمربند ایمنی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین موارد امنیتی موجود در خودروهاست. هرچقدر هم سامانه‌های جدید و پیشرفته وارد میدان شوند، هیچ‌چیز نمی‌تواند جای این عضو ساده و کاربردی را بگیرد.

2014-lincoln-mkz-20t-awd-taillight-and-badges
همین کمربند حالا در بیش از ۶۸۰ هزار دستگاه از مدل‌های فورد فیوژن و همزاد لوکس آن، لینکلن MKZ مشکل‌ساز شده و گریبان مسئولان کمپانی و مالکان خودروها را گرفته است.

2014 Lincoln MKZ Interior
بر اساس گفته‌های فورد، قلاب پیش کشنده‌ی کمربند که باید هنگام وقوع تصادف محکم شده و سرنشین را از پرتاب شدن به سمت جلو حفظ کند خراب بوده و نه تنها به‌درستی کار نمی‌کند بلکه احتمال دارد با گرم شدن بیش از اندازه موجب جدایی خودِ کمربند نیز بشود. در نتیجه نمی‌توان از امنیت اولیه سرنشین اطمینان حاصل کرد. این اتفاق تاکنون در دو مورد تصادف رخ داده و موجب آسیب‌دیدگی دو نفر شده است.

2014-lincoln-mkz-hybrid
تعداد دقیق ۶۸۰,۸۷۲ دستگاه از مدل‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ فورد فیوژن و مدل‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ لینکلن MKZ در کانادا، مکزیک و آمریکا و چند منطقه ایالتی آن مشمول فراخوان عمومی برای حل این مشکل هستند. بد نیست اشاره کنم ایالات متحده بیشترین سهم (۶۰۲,۷۳۹ دستگاه) را داشته و بقیه موارد مربوط به دیگر کشورها می‌باشند.

2017-Ford-Fusion-interior-1
فورد همچنین تعدادی از نمونه‌های مدل ۲۰۱۷ فیوژن را فرا خوانده است. گفته می‌شود مشکل این خودروها که تعدادشان تنها به ۲۷ دستگاه می‌رسد در پین‌های لولای کمربند صندلی سمت چپ ردیف عقب بوده و نیاز به جایگزین شدن با انواع سالم دارند.

2017 Ford Fusion Sport
تمامی مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی از خدمات فوری و رایگان جهت رفع کامل ایراد خودروشان بهره‌مند شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. نویدی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    امروز ماشینو میبرم نمایندگی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. <<<<<

      ۲۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (384 ديدگاه)

      امروز که یکشنبه است دوست من تعطیله فردا ببر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ونوم

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    خدا شاهده پراید ما کمربندش رو میبندی اینقدر کتف و گردن رو اذیت میکنه یه خط قرمز میندازه به خاطر همین میندازمش رو شکم فقط برا اینکه جریمه نشم خدای نکرده با یه برخورد کوچیک حکم چاقوی قصابی رو بازی میکنه مدل ماشین 87

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    و باز هم فراخوان، مگه اینا رو بارها و بارها تست نمی کنن و تصاویر جاسوسی ازشون منتشر نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا