فورد

فراخوان محدود فورد موستانگ 2020 به خاطر دوربین جلو

افرادی که امسال یک فورد موستانگ جدید را خریداری کرده‌اند شاید با خواندن این خبر کمی نگران شوند زیرا این خودروساز آمریکایی فراخوانی را برای این عضلانی بسیار محبوب اعلام کرده است.

بنا به گفته‌ی فورد، برخی مدل‌های معین از موستانگ که به دوربین جلو مجهز هستند جایگاه نامناسبی دارند. به همین خاطر برخی تجهیزات ایمنی شاید به‌صورت برنامه ریزی شده کار نکنند و این امر ریسک تصادف را بالا می‌برد.

فورد گفته است:

کالیبراسیون نادرست دوربین جلو شاید باعث شود برخی تجهیزات ایمنی عملکرد مناسبی نداشته باشند. این تجهیزات شامل دستیار پیشگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی، سیستم حفظ خودرو بین خطوط، هشدار راننده و نوربالای خودکار هستند. این امر می‌تواند ریسک تصادف را بالا ببرد.

فورد گزارشی از تصادف یا مجروحیت مرتبط با این حادثه را دریافت نکرده است. البته این فراخوان نسبتاً کوچک بوده و تنها ۲۴ دستگاه در آمریکا و تنها یک دستگاه موستانگ را در کانادا شامل می‌شود. همه‌ی این خودروها در روزهای ۱۰ و ۱۱ فوریه در فلت راک تولید شده‌اند و تکنسین‌های فورد نیز بدون دریافت هزینه‌ای این مشکل را رفع خواهند کرد.

اما دومین فراخوان فورد شامل ۱۶۱۶ دستگاه ترانزیت در آمریکا و ۱۳۱ دستگاه در کاناداست. این خودروها دارای پیش کشنده‌های کمربند ایمنی‌ای هستند که شاید در زمان تصادف عمل نکرده و این امر ریسک جراحت را بالا می‌برد. در این مورد نیز گزارشی از تصادف یا مجروحیت به دست فورد نرسیده و کار تعمیر آن بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    میشه عشق ماشین باشی و ماستنگ رو دوست نداشته باشی ؟

    مثل این کوپه اسپرت رو توی ، هیچ دنیا و هیچ ، خودروسازی
    نمیتونی پیدا کنی حتی Bmw M4 و امثال این ،ماشین ها هم
    لذت سواری موستانگ رو نخواهند داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمان

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      نسل های قدیمش اینطوری بود ولی این نسلش اصلا اینطوری نیست

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا