فورد

فورد اف-150 ساخته شده با آلومینیوم نظامی!

حضور فورد اف-۱۵۰ ۲۰۱۵ در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی (NAIAS) با ظاهر مدل مفهومی اطلس و پنل های بدنه‌ آلومینیومی با گرید نظامی تایید شده است.

Ford F150 Atlas concept
Ford F150 Atlas concept

بنا به اطلاعاتی که بلومبرگ از منابع نزدیک به شرکت فورد به‌دست آورده است، F-150 مدل ۲۰۱۵ با ظاهر اصلی خود ماه آینده در نمایشگاه NAIAS در دیترویت آمریکا به نمایش گذاشته خواهد شد. بر خلاف شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن معرفی این خودرو به علت کمبود پنل های بدنه‌ی آلومینیومی، انتظار می‌رود که فورد، F-150 کاملاً جدیدش که ۳۴۰ کیلوگرم از مدل قبلی خود سبک‌تر خواهد بود را در دیترویت به نمایش عموم درآورد.

Ford F150 Atlas concept
Ford F150 Atlas concept

طبق شنیده‌ها، در طراحی آن از کانسپت اطلس الهام گرفته شده است، خودرو نیروی مورد نیازش را از یک موتور جدید ۲.۷ لیتری EcoBoost خواهد گرفت و گیربکس آن اتوماتیک ۱۰ دنده خواهد بود. احتمالاتی وجود دارد که فورد به منظور دستیابی به استاندارهای مصرف میانگین سوخت بهتر در ایالات متحده ممکن است از برخی از تکنولوژی‌های هیبریدی نیز در تولید خودرو استفاده کند.

Ford F150 Atlas concept interior
Ford F150 Atlas concept interior

طبق گزارش‌ها فورد تولید نمونه‌های اولیه‌ی آن را شروع کرده است و تولید انبوه آن را برای سال ۲۰۱۵ از نیمه‌ی دوم سال آینده آغاز خواهد کرد. نشریه‌ی HIS Automotive می‌گوید فورد کارهای زیادی در خطوط تولید خود جایی که F-150 ساخته می‌شود خواهد داشت. به دلیل تغییر نوع بدنه‌ی آن به آلومینیومی، کارخانه‌هایی که این خودرو در آن ساخته خواهد شد برای آماده سازی به منظور هماهنگی با این تغییر در تولید خودرو تقریباً به شش هفته زمان نیاز خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. abbas

    ۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فکر کن این ماشین بیاد تو ایران … فکرشم خنده داره کاش یه دونش برا من بود!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سیدرضا

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام فکر نکن میاد حتما اونم تو منطقه آزاد ارس خیلی زود … میگی نه نگا کن ، من خودم یکی از خریداراش خواهم بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. farid

        ۲۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11 ديدگاه)

        منظور ایشون کل کشوره نه منطقه آزادا بود

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا