فورد

پدیدار شدن فورد اکسپدیشن کینگ رانچ 2020

دو سال از زمان ناپدید شدن تریم کینگ رانچ برای فورد اکسپدیشن می‌گذرد ولی امسال این تریم خشن‌تر به خانواده‌ی شاسی‌بلند فورد بازگشته است. اگرچه تصاویر رسمی این خودرو فعلاً منتشر نشده اما ما تصاویر فورد F-250 سوپردیوتی کینگ رانچ را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم تا ایده‌ای از آنچه که انتظارش را دارید به دست آید. کینگ رانچ در جایگاهی بین تریم های لیمیتد و پلاتینیم قرار می‌گیرد و قیمت پایه‌ی آن برابر با ۷۴۲۹۰ دلار است.


احتمالاً تغییرات ظاهری اکسپدیشن کینگ رانچ شامل رنگ خاکستری روی سپرها، ریل‌های سقف و لوگوی کینگ رانچ روی صندلی‌ها و کف‌پوش‌ها خواهد بود. احتمالاً در این نسخه از اکسپدیشن رینگ‌های ۲۲ اینچی بکار می‌رود؛ اما داخل کابین هم شاهد پوشش چرم دل ریو برای صندلی‌ها، تریم درب‌ها، فرمان، کنسول مرکزی و… خواهیم بود.


از جمله تجهیزات استاندارد فورد اکسپدیشن کینگ رانچ ۲۰۲۰ می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، دستیار پارک و سانروف پانورامیک اشاره کرد. همچنین بسته‌ی ایمنی کوپایلوت ۳۶۰ فورد هم در این خودرو وجود دارد که شامل مواردی همچون پایش نقاط کور، هشدار خروج از مسیر، نوربالای خودکار و پیشگیری از برخورد می‌باشد. به این لیست باید دوربین ۳۶۰ درجه را نیز اضافه کرد؛ اما این خودرو همچنان از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده خواهد کرد.


کینگ رانچ ۳۵۰۰ دلار گران‌تر از تریم پریمیوم بوده و تجهیزات مشابهی با آن دارد اما افرادی که خواهان خودروی متمایزتری هستند می‌توانند آن را انتخاب کنند. در این نسخه از اکسپدیشن همچنین سیستم چهار چرخ محرک نیز عرضه می‌شود که قیمت خودرو را به ۷۷۴۲۰ دلار می‌رساند. البته این خودرو در مقایسه با اکسپدیشن پلاتینیم که قیمت ۸۱۵۰۵ دلاری دارد خیلی جلب‌توجه نمی‌کند زیرا اختلاف ناچیزی بین این دو نسخه وجود دارد.

نسل قدیم فورد اکسپدیشن کینگ رانچ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چه قدر گرونن و از همه چیز جالب تر با این قیمت بالا خیلی هم خوب میفروشه
    برند فورد از اون برندهایی هست که اگر در ایران بود خیلی میتونست خوب ماشین بفروشه نوع خودروها با سلیقه ایرانی هماهنگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    آدم اونجا باشه میتونه این گوهر رو ول کنه بره چیز دیگه بگیره؟ ما هم باشیم دیگه به پاترول و لندکروز نگاه نمیکنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا