فورد

فورد اکواسپرت با ردای DC Design

شرکت تخصصی طراحی DC Design هندوستان از یک پکیج تیونینگ فراگیر برای فورد EcoSport رونمایی کرد. همانند رنو داستر، DC Design به طور کامل ظاهر درونی و بیرونی کوچک‌ترین کراس اور فورد را تغییر داده است.

Ford EcoSport DC Design
Ford EcoSport DC Design
بیشترین تغییرات در قسمت جلو خودرو به وقوع پیوسته است، به گونه‌ای که چراغ‌ها پایین‌تر و به سمت سپر رفته‌اند و طراحی دایره شکلی دارند، در حالی که چراغ‌های اصلی این خودرو از نوع فیوز خودکار بودند اکنون دارای چراغ‌های LED مخصوص روز و چراغ‌های راهنمای LED می‌باشد.

Ford EcoSport DC Design Interior
Ford EcoSport DC Design Interior
این شرکت همچنین به صورت کامل طراحی سپر جلو را تغییر داده است، به صورتی که الآن یک ورودی هوای بزرگ دارد. تصاویر قسمت عقب خودرو را نشان نمی‌دهند، بنابراین معلوم نیست که آن قسمت نیز تغییر کرده است یا نه.

DC Design EcoSport
DC Design EcoSport
در داخل خودرو، DC Design ترکیب صندلی‌ها را از ۲+۳ به ۲+۲ تغییر داده است، و اکنون صندلی عقب دارای یک تونل مرکزی می‌باشد که به عنوان دسته‌ی صندلی عمل می‌کند و شامل مکانی برای نگهداری اشیا و کنترل‌های مولتی مدیا نیز است. صندلی‌های عقب به صورت الکتریکی قابل تنظیم هستند و تکیه گاه آن‌ها به صورت افقی به سمت عقب خم می‌شوند. سرنشینان عقب همچنین از وجود یک دمنده‌ی سیستم تهویه‌ی خودرو که در دسته‌ی صندلی جلو قرار گرفته است و دو صفحه‌ی نمایش LCD بزرگ بهره می‌برند.

صندلی‌ها، دسته‌های درب‌ها و پنل های داشبورد به رنگ قهوه‌ای روشن مایل به زرد می‌باشند، همچنین صندلی سرنشین جلو می‌تواند به صورت کاملاً صاف خم شود تا محلی برای استراحت پاهای سرنشینان عقب ایجاد شود. در جلوی خودروریال صفحه‌ی نمایش مرکزی فورد با یک صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر جایگزین شده است. قیمت این پکیج تیونینگ هنوز اعلام نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    پسر باورم نمیشه که این کار هندوستان باشه!!!!

    چقدر جالب!!!!

    شبیه ماشین پلیس های اینده امریکا شده که یک شرکت خاصی براش میزنه.
    اسمشو یادم نیست.

    اقا ما چقدر عقبیم.چقدر بد بختیم.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ــــــیّدعلے ذوالفقاری

      ۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (90 ديدگاه)

      کودکِ درونم “پورشه” میخواد…
      خدا هیچ کسی رو شرمنده کودک اش نکنه…!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. زیگما

      ۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      منظورت کمپانی Carbon Motors هست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        بله زیگما جان.

        یادم نبود.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. توفیقی

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    زیگما تو هم نید فور اسپید زیاد بازی میکنی
    کربن موتورز که فقط یه مدل پروتو تایپ رو تولید کرده دیگه محصول دیگه ای نزده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      نه از قبل میشناختمش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. saied

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    داخلش قشنگ . همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (433 ديدگاه)

    چقدر شبیه کیا شده ! نمیدونم این از کیا الگو برداری کرده یا کیا از فورد ؟
    داشبورد خوبی داره ولی بازهم… خیلی فضاییه !!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      فورد اکو اسپرت اصلا شبیه این نیست.این تیونر طراحیشو عوض کرده…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. مسعود

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    فورد همیشه ماشین مورد علاقه من بوده. کمتر ماشینی با قیمت کم اکثرا رو ویژگی های ایمنی و هندلینگ تمرکز میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. e.scamp

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1887 ديدگاه)

    خدا این چیه چقدر شبیه ماشین منه( روم به دیوار من رانا دارم آشغال خالصه از بیچارگی خریدمش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد.ف

      ۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (447 ديدگاه)

      آقا خدا وکیلی با ۲۰۶ اس دی چه فرق خاصی داره؟ اگه میشه بگو یک سؤال اساسی در ذهن من شده! :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. محسن.د

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    فقط وقتی صندلی شاگرد جمع میشه، راحتی سرنشین عقب رو تصور کنید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali

    ۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    اقا باید بگم که درسته طراحی بسار خوبیه برای هندی های تازه کار .ولی شما خودتون میدونید داخل کشور چقدر جوون های با استعداد و با ذوق زیاده که طراح های بسیار خوبی هستن … تازه جدا از اون ایرانی های که خارج از کشور داخل شرکت های بزرگ و معروف در حال طراحی ماشینن. ولی صد حیف که شرکت های داخلی نه میخوان و نه توانشو دارن از این همه استعداد و علاقه استفاده کنن …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. بهزاد

    ۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ای کاش گمرکمون اون قدر پایین بود حسرت سوار شدنش به دلمون نمی موند.متاسفانه پرایدم به زور سوار میشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. esi

    ۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    هندی ها هم طراحی خودروهاشون رو دور افتاده مثل صنعت بالیوود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا