فورد

فورد اکواسپورت 2018 اروپا را به هند ترجیح داد!

فورد آغاز تولید شاسی‌بلند کوچک اکواسپورت را در تاسیسات Craiova رومانی اعلام کرد.


این خودروساز آمریکایی تصمیم گرفته تا تولید نسخه اروپایی اکواسپورت را از تأسیسات خود در هند به رومانی منتقل کند و دلیل آن نیز افزایش تقاضا است. فورد ۲۰۰ میلیون یورو در تأسیسات رومانی خود سرمایه‌گذاری کرده و ۱۷۰۰ شغل جدید به وجود آورده است.


استیون آرمسترانگ معاون فورد اروپا، خاورمیانه و آفریقا می‌گوید:

اکواسپورت یک مثال دیگر از چگونگی رشد تجارت فورد در کلاس‌های گوناگون خودرویی از جمله شاسی بلندها است. با افزایش تقاضا برای این خودرو و شاسی بلندهای کامپکت، هم‌اکنون زمان مناسبی برای تولید محلی اکواسپورت در اروپا است تا بتوانیم به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم.


فروش شاسی‌بلند فورد در اروپا رشد بیش از ۳۰ درصدی در سال ۲۰۱۶ داشته و در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری نیز ۲۷ درصد افزایش یافته است. تأسیسات رومانی این شرکت تنها منبع تولید اکواسپورت برای ۵۶ بازار از جمله اروپا، بریتانیا، ترکمنستان و آفریقای جنوبی خواهد بود. پیشرانه ۱ لیتری اکوبوست فورد نیز در این تأسیسات تولید می‌شود.


نسل جدید فورد اکواسپورت با طراحی جدید مشابه دیگر اعضای خانواده شرکت وارد بازار خواهد شد. این طراحی خارجی و داخلی در نسل فعلی فیستا نیز دیده می‌شود. سیستم اطلاعات سرگرمی Sync3، سیستم چهار چرخ محرک هوشمند فورد، متریال با کیفیت تر و نسخه ST-Line از جمله ویژگی‌های نسل جدید اکواسپورت می‌باشد.


بهای این خودرو در بریتانیا از ۱۶۸۴۵ پوند آغاز خواهد شد در حالی که مدل جدید ST-Line برچسب قیمتی ۲۰۲۹۵ پوندی می‌خورد. فورد می‌گوید اولین نمونه‌های این خودرو از اوایل سال ۲۰۱۸ به دست مشتریان خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Amir Schumacher

    ۲۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    موفقیت فورد خبر بسیار خوبیه اما چرخ های کوچیک این ماشین خیلی تو ذوق می‌زنه !

    طراحی اصیل فورد باید مثل موستانگ در بقیه ی محصولات فورد هم جریان داشته باشه

    موستانگ چرخ‌هاش خیلی بزرگ و قشنگن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کی فکرشو میکرد ماشینی که یه روز برای حرکت در مسیرهای بسیار بد و غیر استاندارد هند با پیشرانه های کوچیک تولید شده بود بتونه بازار اروپا رو تسخیر کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا