فورد

معرفی فورد برانکو راک کراولر رادیوکنترلی

مرز چشمگیری بین یک اسباب‌بازی و خودرو وجود دارد مخصوصاً زمانی که بحث خودروهای رادیو کنترلی می‌شود. چیزی که شما با ۲۰ دلار از والمارت می‌خرید بسیار متفاوت از محصولات کمپانی‌ای همچون TRAXXAS است. این کمپانی به ساخت خودروهای رادیو کنترلی مشغول است. جدیدترین محصول این شرکت روی فورد برانکو ۱۹۷۹ متمرکز بوده و یک نمونه رادیو کنترلی با قابلیت‌های آفرود فوق‌العاده است.


Traxxas R/C برانکو از شاسی فریم فولادی TRX-4 کمپانی استفاده می‌کند و وزن کلی آن کمتر از ۲.۹۵ کیلوگرم بوده و البته آماده ماجراجویی در آفرود است. این برانکوی رترو زاویه حمله ۶۳.۸ درجه‌ای و زاویه فرار ۴۳.۲ درجه‌ای می‌باشد.


سیستم چهار چرخ محرک باعث شده برانکو در بحث آفرود خوش بدرخشد. دیفرانسیل بکار رفته دارای ۴ دنده با قابلیت قفل از راه دور بوده و البته یک گیربکس ۲ دنده با ضرایب سنگین نیز نصب شده است. Traxxas  برانکو همچنین دارای کنترل الکترونیکی حرکت در سربالایی است. برانکو دارای ۴ حالت رانندگی متفاوت اسپورت، تریل، مسابقه و کراول می‌باشد.


جدای از قابلیت‌های آفرود باید گفت این خودروی رادیو کنترلی قطعاً ظاهر ویژه‌ای دارد. لاستیک‌های غول‌پیکر (برای یک خودروی رادیو کنترلی)، جثه بزرگ، سپرها و جلوپنجره کرومی نمادین و گرافیک‌های بدنه کلاسیک قطعاً ظاهر مناسبی را ایجاد کرده‌اند.


Traxxas می‌گوید برانکوی رادیو کنترلی اواخر این ماه با قیمت ۴۷۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این وسیله‌ای بسیار مناسب برای سرگرمی و تجربه یک آفرود از راه دور در خارج از جاده می‌شود.


Traxxas رترو فورد برانکو چیزی بیشتر از یک اسباب‌بازی است. این خودرو توانایی آفرود و پرفورمنس قابل توجهی را ارائه می‌کند که واقعاً هیجان‌انگیز است. اگر برانکو را دوست داشته و نمی‌توانید منتظر نسل جدید آن بمانید شاید این یکی تا آن زمان شما را راضی کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Sajjad

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    انقدر ماشین های امریکایی عظیم و بزرگ هستن که تصورش سخته تو این سایز ببینیشون

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. مهمان

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    سلام
    عزیزان ببخشید که این مطلبو اینجا میذارم
    میخوام یه 206 صفر بخرم ، لطفا میخوام نظر شما رو هم بدونم و اینکه ایا انتخاب بهتری هست. ؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. نیما

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (336 ديدگاه)

      اگر بتونی ساندرو بخری بهتره

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. آرش آمریکایی

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (620 ديدگاه)

      داداش نام کار بریت مهمانه
      حالا من بهت میگم ماشین صفر بگیری همش مهمان تعمیرگاهی
      با پول 206 صفر میتونی مزدا 323 بگیری
      کلی انتخاب کم استهلاک تو بازار دست دوم ها داری
      هر موقع یکی از آشنا هام میخواد ماشین صفر بگیره من این راهنمایی رو بهش میکنم اما اون فکر میکنه شوخی میکنم و ماشین صفر میگیره و بعد پشیمون میشه
      اگه میخوای 206 بگیری مدل 89 به پایین که تمیز باشه وردار

      موافقم 2
      مخالفم 1
    3. Khan

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (362 ديدگاه)

      حاجی زندگی دوروزه، تو ایران یه روز اونم با مشقت
      هرچی دلت میکشه بخر

      موافقم 5
      مخالفم 0
    4. ford

      ۸ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      خریدن ماشین به چند تا چیز خیلی مهم بستگی داره به 7یا شاید هم 10 تا مورد یکیش اینه سلیقت چی میگه یکی اینه دنبال چه کارایی از خودرو هستی یکی کارایی هاچ بک میخواد یکی شاسی بلند و بعدی هم از چه برندی خودرو میخوای که اینم سلیقه هست و بعدی اینه چه قدر از ماشین استفاده میکنی راحت بزرگ جادار یا کوچیک کم مصرف شهر و به تعداد خوانواده مونده که 206 اصلا به درد مسافرت خانواده نمیخوره و بعدی دنبال کیفیت هستی یا اپشن و یا هردوش و بعدی اصتحلاک ماشین چه قدر برات مهمه که ویژگیهاش طول عمر استقامت قدرت راحتی ایناست اگه این چیزایی که گفتم در نظر بگیری میتونی ماشینی که نیازتو بخری و تجربه خودم ماشیم فرانسوی دارای قدرت استقامت طول عمر کم هست و غچلنی ظعیف و بدنه ضعیف خرابی زیاد من خودم رنو ساندرو داشتم خرابیش زیاد بود و وقتی تصادف با سرعت 40 تا کردم تا زیر شیشه ماشین جمع شد بد تر از همه خشگ بودن این ماشینه این ماشین خیلی خیلی خشگ هست کوبش زیاد داره واپشن هم یه دونه نداره رودری داشپرت پلاستیک خشگه ضعیف بودن موتور شتاب کم و خرج زیاد کم بودن فظای سرنشینای مخصوصا عقب صندلی های کوچیک خشگ فضای پای کم خلاصه که صندوق هم کوچیکه اینم بگم و ماشین تاقت فشار ها رو نداره و من داستر کولیوس هم تجربشو داشتم هم داستانو داشتن و کم بودن اپشن خشگ بودن ضعیف بودن شتاب سرعت کم هندلینگ ضعیف با اپن قیمت کولیوس و همه میگفتن ماشین نرم کم خرج راحتیه اما اصلا این طور نیست تمام صحبت های مردم هست اما حالا که جک s5 دارم با این که یکی از ظعیف ترین برند های چین هست خیلی برام بهتر از کولیوس ساندرو داستر بود شتاب سرعت خیلی بالا تعادل هندلینگ عالی نرم بودن راحت بودن و صندلی های نرم جادار بودن و بدنه مستحکم با ورق دوبل هست و فظای بار سرنشین زیاد هست و خرابی هم اصلا نداره خلاف گفته مردم اینا تمام حرفه مردم در اوردن خرابی ضعف ها و خلاصه با اون پول میتونی یه خودرو که تو ایران فقط اسم در کرده بگیری مثل رنو ساندرو میتونی یه کم هم سر کیسه رو شل کنی یه برند چینی برداری خیالت از خرابی فنی قدرت استقامت راحتی اپشن راحت باشه و لذت رانندگی اما ساندرو زجر اور هست رانندگی واقعا خشگ بی اپشن مثل پیکان و راحت نبودن و همیشه از فضای کم اینا زجر میبری و هیچ وقت نمیتونی لذت رانندگیو داشته باشه اگه نظر منو بخوای شما که یه خودروی سواری میخوای یه برند چینی بردار که هم قدرت شتاب هندلینگ داره و هم خرابی نداره فنیش عالی هم نرم بی صدا هست و هم اپشن داره و اینا نود درصد داستانه اگه قیمت هم برات مهمه اگه قیمت 206 ساندرو‌دوبرابر بشه قیمت خودروهای چینی حد اقل 5 برابر میشه چیزی از گذشته تا الان همین بود افت قیمت اینا تمام صحبت های مندر اوردی مردم هست

      موافقم 3
      مخالفم 0
  3. F۲۲RAPTOR

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    عجب قطعات و زیر بندی جالبی داره
    .

    موافقم 2
    مخالفم 1
  4. فرزاد

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    چقدر خوب بود!لذت بردم

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. Mercede kaviani

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام به دوستان عزیز شاهین احمد زاده وامیر دهقان
    اگر امکان دارد در مورد موتور سرامیک پلاستیک کانسپت دهه 1980 موستانگ هم یک توضویح دهید بسیار سپاسگذارم
    باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. الف.ی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1640 ديدگاه)

    حتی در صنعت ساختن ماشین های کنترلی هم هیچی نیستیم!!!!!!!!!!!
    چه رسد به واقعی ها
    ای خدا ………………… ای فلک ………………………. هیییییییییییی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. Ehsangt3

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    باسلام وبا تشکر از آقای احمدزاده لطفا از ماشین های رادیو کنترل حرفه ای rc بیشتر مطلب بزارید
    من خودم یه آنرود براشلس دارم این ماشینا خیلی باحالن.
    این برند ترکسس آمریکا هم یکی از سلاطین تولید آرسی تو دنیاست این فورد برانکو عه هم شاهکاره جز محصولات جدیشون هست
    محصولات شرکت mst کانادا هم خیلی خوبن پیشنهاد میدم دوستان برن تو یوتیوب کلیپ دریفت محصولات mst رو ببینن خیلی قشنگ دریفت میزنن

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا