فورد

معرفی فورد رنجر استورم کانسپت در سائوپائولو

فورد رنجر رپتور در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد اما این خودروساز آمریکایی در حرکتی جالب کانسپت جدید رنجر استورم را در نمایشگاه خودروی سائوپائولوی برزیل ۲۰۱۸ معرفی کرده است.


این خودرو که به اندازه‌ی رنجر رپتور گیرا و با ابهت به نظر می‌رسد بر پایه رنجر لیمیتد بنا شده و از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به نمای جلوی گیرا با فلاپ های نقره‌ای و ورودی‌های هوای اسپورت با عناصر شانه عسلی اشاره کرد. البته آن چیزی که بر ماهیت سفارشی این پیکاپ دلالت دارد جلوپنجره‌ای گیرا با نوشته‌ی استورم است که از رویه‌ی F-150 رپتور و اکو اسپورت استورم پیروی کرده است.


با حرکت به سمت عقب می‌توانیم گرافیک‌های روی کاپوت و پوشش‌های پلاستیکی بدنه را مشاهده کنیم. این پیکاپ مفهومی همچنین از اسنورکل، روف راک نقره‌ای و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی و لاستیک‌های پیرلی اسکورپیون MTR سود می‌برد.


اگرچه رنجر رپتور اروپا از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توئین توربو با قدرت ۲۱۰ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری استفاده می‌کند اما در دل این کانسپت پیشرانه ۵ سیلندر ۳.۲ لیتری دیزلی قرار دارد که خروجی آن به ۱۹۷ اسب بخار و گشتاورش هم به ۴۷۰ نیوتون متر می‌رسد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک به هر چهار گوشه فرستاده می‌شود.

فورد جدای از رنجر استورم اقدام به معرفی رنجر بلک ادیشن در سائوپائولو کرده است. همان‌گونه که از نام این پیکاپ برمی‌آید، رنجر بلک ادیشن دارای طرح مشکی قطعات بدنه می‌باشد.


این پیکاپ همچنین دارای جلوپنجره متفاوت، میله اسپورت عقب و آینه‌های جانبی منحصربه‌فرد می‌باشد. چراغ‌های عقب متفاوت و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی هم از دیگر ویژگی‌های رنجر بلک ادیشن هستند.

شانس معرفی نسخه تولیدی این پیکاپ بسیار بالاست چراکه رنجر بلک ادیشن سال پیش در فرانکفورت معرفی شده بود. این خودرو هم بر پایه رنجر لیمیتد معرفی شده بود و از ظاهری مشکی و میله‌های اسپورت سود می‌برد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. big & small block engine

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (154 ديدگاه)

    نسخه خوبىه
    ماشىنى هست با خواص افرود بالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      کاش جلو پنچرشو کمی خشن تر میکردن مثل فورد اف .ولی بین پیکاپا واقعا اف ۱۵۰ خاصه خاصه!!چه ظاهر چه داخل کابینش چه امکانات فنی ایش ادمو دیوونه میکنه…
      ای خدااا اخه چقد دلخوش کنیم به این مقاله و عکسا ??

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا