فورد

نسل بعدی فورد رنجر با قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز عرضه می‌شود

ظاهراً قرار است نسل بعدی فورد رنجر با قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز تولید شود.

چند ماهی است که شایعاتی درباره تولید رنجر هیبریدی منتشر می‌شود و اخیراً هم یکی از سخنگوهای فورد در اروپا تائید کرده این برند به دنبال عرضه محصولات تجاری این شرکت با قوای محرکه بدون آلایندگی است و رنجر نیز مشمول این قضیه می‌شود.

جزئیات قوای محرکه پلاگین هیبریدی رنجر به‌صورت راز باقی مانده اما احتمالاً این مجموعه از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربوی بنزینی و سیستم هیبریدی تشکیل خواهد شد. این قوای محرکه می‌تواند قدرت ۳۶۲ اسبی و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متری داشته و شاید در نسخه هیبریدی فورد اورست نیز بکار رود.

فورد اروپا اخیراً تائید کرده تا اواسط سال ۲۰۲۶ تمامی محصولات خود در این بازار را با قوای محرکه الکتریکی شده شامل نسخه‌های تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی عرضه خواهد کرد. این خودروساز آمریکایی همچنین متعهد شده تا سال ۲۰۳۰ فقط خودروهای سواری تمام الکتریکی را در قاره همیشه‌سبز ارائه کند.

فعلاً مشخص نیست که آیا رنجر پلاگین هیبریدی در بازارهای خارج از اروپا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

فورد استرالیا با انتشار بیانیه جداگانه‌ای گفته است:

ما می‌دانیم که مشتریان بیشتری برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی در استرالیا وجود دارد. البته هنوز سخن گفتن از تأثیر تصمیمات فورد اروپا روی سایز بازارها از جمله استرالیا زود است.

CNET درباره احتمال عرضه رنجر پلاگین هیبریدی در بازار آمریکا از این برند سؤال کرده اما فورد اشاره‌ای به این موضوع نکرده است. البته از آنجایی که رنجر به زودی وارد نسل جدید خود خواهد شد بنابراین اگر نسخه پلاگین هیبریدی آن در آمریکا نیز ارائه شود سورپرایز نخواهیم شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مسعود بهروان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (53 ديدگاه)

    نسل قدیم این ماشین هنوزم جذابیت های زیادی داره ، نسل جدید و 362 اسب قدرت و ظاهر جدید خیلی اقوا کننده است …

    موافقم 7
    مخالفم 0
  2. امیرحسین

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (443 ديدگاه)

    تنها چیزی که میشه در مورد همه خودرو ها با قاطعیت گفت اینه که همشون نسل بعدشون یا همون جدیدشون یا برقین،یا هیبریدی یا پلاگین،اینارو میشه با قاطعیت در مورد همه خودروها گفت
    بشدت منتظر معرفی رپتور ار هستم

    موافقم 4
    مخالفم 1
  3. net

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    نسل قدیمی قشنگتر هست.چراغ جلو و جلوپنجره نسل جدید عکس اخر رنجر ابی مسخره و بد هست

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا