فورد

حضور خاص فورد رنجر 2019 در نمایشگاه SEMA

فورد رنجر ۲۰۱۹ از این ماه وارد خط تولید شده و کمپانی هم به دنبال هیجانی‌تر کردن این رویداد است. آمریکایی‌ها ۷ نسخه‌ی سفارشی شده از این پیکاپ جدید را در نمایشگاه SEMA معرفی کرده‌اند.


از آنجایی که معرفی تمامی نسخه‌ها از حوصله این مطلب خارج است ما به برخی از جذاب‌ترین نسخه‌های رنجر که در SEMA حاضر هستند می‌پردازیم.


اولین مدل کار شرکت Air Design USA بوده و یک پیکاپ خشن شکل‌گرفته بر مبنای رنجر XLT سوپر کرو می‌باشد. از جمله ویژگی‌های رنجر سفارشی یاد شده می‌توان به بچه گلگیرهای پهن‌تر، ورودی هوای روی کاپوت و سپر جلوی متمایز اشاره کرد.


رنجر همچنین از سیستم تعلیق بازنگری شده و بازوهای کنترلی و پیچشی جدید فاکس سود می‌برد. تکمیل کننده‌ی تغییرات هم رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی و لاستیک‌های ۳۳ اینچی نیتو می‌باشد.


دیگر مدل جالب‌توجه Xbox رنجر ساخته شده توسط Addictive Desert است که اگرچه خیلی زیبا نیست اما دارای پوشش بدنه‌ی ویژه‌ی الهام گرفته از آزمایشگاه Xbox Design می‌باشد. این پیکاپ همچنین دارای کیت ارتفاع ۶ اینچی، سپرهای افترمارکتی و رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های بی اف گوودریچ KM3 می‌باشد.

همین استایل خاص به کابین هم راه یافته چراکه می‌توانیم استفاده از چرم ویژه و بخش منحصربه‌فرد سرنشین را ببینیم که از دو کنسول سفارشی با Xbox One سود می‌برد. به این ترتیب سرنشینان می‌توانند در داخل رنجر از بازی فورزا هوریزون ۴ لذت ببرند.


درحالی‌که اکثر رنجرها ساخت کمپانی‌های تیونینگ هستند، بخش پرفورمنس فورد نیز را با مدل Pre-Runner وارد میدان شده است. از جمله ویژگی‌های متمایز این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق فاکس، کیت افزایش ارتفاع ۳ اینچی، شوک‌های آفرود و بازوهای کنترلی جدید اشاره کرد. این خودرو همچنین از پکیج آفرودر FX4، قفل دیفرانسیل الکترونیکی و رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های بی اف گوودریچ اشاره کرد.


تغییرات ظاهری این مدل خیلی شدید نیست اما فورد پرفورمنس اقدام به نصب قطعات ساخته شده توسط Addictive Desert Designs کرده است. این قطعات شامل سپرهای جدید، رکاب‌های جانبی نورانی و چراغ‌های متفاوت می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Hemn

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (101 ديدگاه)

    پیکابی با ابهت?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (Ali (Chevy nova

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    چه کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    واقعا خیلی خفنه.
    رقیبش تویوتا تاکوماست که تیونینگ خورش حرف نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. net

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3068 ديدگاه)

    رنجر ساده قشنگتر بود این لاستیکهای بزرگ و رینگ مشکی و سپر پلاستیکی و افتابگیر زشتش کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا