فورد

لذت سفر زمینی با فورد رنجر Hellwig

سفرهای زمینی محبوبیت زیادی بین رانندگان دارند و فورد رنجر ارتقا یافته توسط کمپانی Hellwig نیز برای حمل دیوانه‌وار سرنشینان طراحی شده است. این خودرو ظاهراً می‌خواهد گزینه‌ای مناسب برای افراد باشد اما قیمت ۸۰ هزار دلاری آن چیز دیگری می‌گوید.

Hellwig کار خود را با فورد رنجر XLT که قیمت حدود ۳۵ هزار دلاری دارد شروع کرده است. تیم این شرکت از اینجا به بعد روش سنتی را در پیش گرفته و سیستم تعلیق مرحله ۵ دینامیک و میله‌های پایدار کننده و فنرهای تخت را به خودرو افزوده است. این مجموعه باعث تنظیم ارتفاع خودرو نسبت به نمونه استاندارد می‌شود. فورد رنجر Hellwig همچنین از رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های کارای فالکن سود می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ محبوب می‌توان به محفظه بار جدید و چادر روی سقف اشاره کرد که نوید یک آفرود ماجراجویی را می‌دهند؛ اما بدنه نیز پذیرای قوس‌های گلگیر جدید، سپرهای جلو و عقب متفاوت و چراغ‌های پرنورتر شده است. یک آشپزخانه جمع‌وجور و یخچال هم در محفظه بار دیده می‌شود. به این موارد باید پانل‌های خورشیدی را نیز اضافه کرد که نیروی الکتریسیته لازم را تأمین می‌کنند.

ما اعتراف می‌کنیم که قیمت ۸۰ هزار دلاری برای رنجر موردبحث باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از افراد از دست‌یابی به آن باز بمانند اما خب تغییرات صورت گرفته هم گسترده بوده‌اند. با نگاهی به برخی خودروهای دیگر می‌توانیم ون فورد اسپورت موبایل کلاسیک را مثال بزنیم که قیمت ۱۲۵ هزار دلاری دارد.

افرادی که واقعاً به دنبال یک خودروی سفری ارزان‌قیمت هستند می‌توانند نیسان فرونتیر دستینیشن را انتخاب کنند که از تجهیزات کمتری سود می‌برد اما خب ارزش قطعات و وسایل در نظر گرفته برای آن تنها ۱۰ هزار دلار می‌باشند. قیمت ۴۰ هزار دلاری این خودرو باعث می‌شود افراد بیشتری تجربه لذت بردن از گشت‌وگذار زمینی با یک پیکاپ را داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mahdi

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    گاو! گاو میش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین وی

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (463 ديدگاه)

    گوسفند ! گوساله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. net

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3130 ديدگاه)

    ببینید چقدر رینگ و لاستیک در زیبایی ماشین تاثیر داره.رینگ مشکی و لاستیک بزرگش بد هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا