فورد

معرفی فورد رنجر STX 2021 سفارشی جدید

درست یک روز پس از انتشار شایعاتی درباره فورد رنجر STX سفارشی جدید، آمریکایی‌ها از این خودرو رونمایی کردند. این پکیج که ۹۹۵ دلار قیمت دارد با تجهیزات جدید خود باعث می‌شود پیکاپ محبوب فورد کمی لوکس‌تر شود.

این پکیج در بدنه شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی با طراحی پیچیده‌تر می‌باشد.

داخل کابین نیز صفحه‌نمایش ۸ اینچی وجود دارد که از نرم‌افزار SYNC 3 سود می‌برد. این سیستم از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. همچنین رادیوی ماهواره‌ای نیز وجود دارد. از دیگر تجهیزات رنجر STX 2021 می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دوگانه، عناصر نقره‌ای‌رنگ کابین و شیشه‌های دودی اشاره کرد.

خریداران برای انتخاب این مدل سفارشی باید پکیج ظاهری STX استاندارد را انتخاب کنند. نسخه عادی این پکیج شامل مه شکن‌ها، قلاب‌های بکسل، نوشته‌های محفظه بار و صندلی‌های مشکی با تنظیم در چهار جهت می‌باشد.

پکیج سفارشی STX برای رنجر XL در دسترس می‌باشد. نسل جدید فورد رنجر در سال ۲۰۲۲ از راه خواهد رسید اما فورد با ارائه پکیج‌ها و تجهیزاتی همچون STX اقدام به حفظ حالت رقابتی این خودرو کرده است. این شرکت اخیراً نیز چندین پکیج پرفورمنس را که باعث بهبود در بخش‌هایی همچون سیستم تعلیق، لاستیک‌ها و چراغ‌ها می‌شود معرفی کرده است.

برای افرادی که دنبال آفرود هستند پکیج جدید ترمور وجود دارد که شامل سیستم تعلیق با ارتفاعی بیشتر، دامپرهای فاکس ۲.۰، لاستیک‌های ۳۲ اینچی جدید، فلاپ ها و دیفرانسیل عقب قفل شونده می‌باشد. داخل کابین این مدل نیز چندین دکمه برای کنترل مواردی همچون چراغ‌ها و وینچ ها تدارک دیده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MAF

    ۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    من ک ازش خیلی خوشم اومد

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا