فورد

معرفی فورد فوکوس 2019 بسیار پایه!

یک دوست پایه و همراه…!
با در دسترس بودن چهار تریم اسپورت و لوکس در زمان عرضه که شامل ST-Line، Vignale، اکتیو و تیتانیوم می‌باشد، فورد فوکوس جدید برای همه‌ی سلیقه‌ها ساخته شده است؛ اما مشتریانی که نمی‌خواهند مبلغ زیادی خرج کنند و مدل‌های ارزان‌تر را ترجیح می‌دهند چه باید بکنند؟ نگران نباشید! فورد برای شما نیز برنامه‌ای دارد.


شما را با نسخه پایه فورد فوکوس جدید آشنا می‌کنیم. این خودرو همانند مدل پایه مرسدس بنز A کلاس برای خریدارانی با بودجه محدود در نظر گرفته شده است. تریم ترند که هم‌اکنون با پیکربندی آنلاین نیز در دسترس است تمامی ویژگی‌های اسپورت مدل ST-Line را کنار گذاشته و البته فاقد اکثر تجهیزات مدل Vignale نیز می‌باشد. البته این خودرو فضای کابین و بار زیاد را ارائه می‌کند.


بهای فورد فوکوس ترند در آلمان از ۱۸۷۰۰ یورو آغاز می‌شود. البته انتظار نداریم این خودرو در ایالات‌متحده این‌قدر گران باشد. این خودرو بجای رینگ‌های آلیاژی دارای قالپاق‌های ساده و رنگ غیرسفارشی آبی بلیزر می‌باشد. همچنین این نسخه فاقد مه شکن است.


در داخل کابین خبری از صفحه لمسی ۸ اینچی مدل‌های مجهزتر نبوده و بجای آن یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر انجام‌وظیفه می‌کند. همچنین یک تریم مشکی ساده با عناصر نقره‌ای بخش اعظم کابین را در برگرفته‌اند. زیر کاپوت فوکوس ترند ۲۰۱۹ یک پیشرانه ۱ لیتری اکوبوست قرار دارد که با همکاری گیربکس ۶ سرعته دستی نیروی ۸۵ اسب بخاری خود را به چرخ‌ها می‌رساند.


حتی فوکوس جدید بدون تمامی ویژگی‌های لوکس و زیبای خود نیز شیک به نظر می‌رسد. خطوط تیز بدنه و نمای جلوی گیرا باعث شده‌اند نسل جدید این خودرو ظاهر سطح بالاتری را حتی در ارزان‌ترین نسخه به خود بگیرد؛ و البته با قیمت ۱۸۷۰۰ یورویی بازهم خودروی مجهزی را شاهد هستیم.


سیستم تهویه مطبوع خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شیشه‌های برقی، ارتباط بلوتوث و دیلایت های LED به‌صورت استاندارد در تریم ترند وجود دارند. اگر خریداران واقعاً می‌خواهند کمی سر کیسه را شل کنند با پرداخت ۷۵۰ یورو امکان انتخاب رینگ‌های آلیاژی را خواهند داشت. همچنین صندلی‌های گرم‌کن دار و برقی به ترتیب قیمت ۳۰۰ و ۵۰۰ یورویی داشته و سیستم هشدار نیز با پرداخت ۳۷۵ یورو در دسترس است.


اگرچه نسخه‌های سدان، استیشن، هاچبک و کراس اوور اکتیو فوکوس جدید در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد اما مشتریان آمریکایی تنها به نسخه‌های سدان و هاچبک دسترسی خواهند داشت. انتظار می‌رود در آینده نسخه‌های ST و RS فوکوس جدید به آمریکا راه یابند.

فروش جدیدترین محصول فورد از اواخر سال جاری شروع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. یعقوب

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عشقی که فقط از مانیتور کامپیوتر میشه دیدش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. pool

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (55 ديدگاه)

    پیشرانه 6 سرعته ما داریم اصلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      سلام
      معذرت میخوام منظور گیربکس ۶ سرعته بوده.
      ارادتمندم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. MOBINPOURMAMD

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (93 ديدگاه)

    کاش این یا امثال این تو ایرانمون بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    چهره اش خیلی آروم شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا