فورد

معرفی نسخه‌های قرمز و مشکی فورد فیستا ST-Line

نسل جدید فورد فیستا با معرفی نسخه‌های سفارشی ST-Line قرمز و مشکی حالت رنگارنگی به خود گرفته است.


این مدل‌ها که بر پایه‌ی فیستا ST-Line ساخته شده‌اند از پیشرانه‌ی ۱ لیتری اکوبوست ۱۴۰ اسب بخاری و گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده می‌کنند. هر دو مدل از جزئیات منحصربه‌فرد در ظاهر و کابین خود سود می‌برند.


اما آنچه که باعث می‌شود فیستاهای نسخه‌ی قرمز و مشکی در مقایسه با مدل‌های استاندارد متمایز شوند رنگ بدنه‌ی قرمز مسابقه‌ای یا مشکی پانتر است که با نوارهای مشکی مات یا قرمز همراه شده است. اسپویلر عقب همرنگ بدنه، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید از دیگر ویژگی‌های خاص این خودروها می‌باشند.


همین طرح اسپورت به داخل کابین هم سرایت کرده، جایی که عناصر قرمز رنگ را می‌توان همه‌جا دید، از داشبورد گرفته تا صندلی‌های نیمه چرم و دستگیره درب‌ها. آنچه که باعث بهبود تجربه‌ی حضور در کابین فیستا نسخه‌ی قرمز و مشکی می‌شود فرمان، اهرم تعویض دنده و ترمزدستی پوشیده از چرم و کف‌پوش‌های خاص با دوخت‌های قرمز رنگ می‌باشند.


فورد می‌گوید این دو خودروی سفارشی با چراغ‌های جلوی حساس به گردوغبار، دیلایت های LED، چراغ‌های عقب LED، مه شکن‌های جلو با عملکرد تغییر جهت در سر پیچ‌ها، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، محدود کننده سرعت و دستیار شروع به حرکت در سربالایی عرضه می‌شوند. دستیار پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، تشخیص علائم ترافیکی، هشدار نقاط کور و کروز کنترل تطبیقی هم به‌صورت آپشن در دسترس خریداران می‌باشند.

سیستم اطلاعات سرگرمی سینک ۳ به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به همراه سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن و… نیز از ویژگی‌های ارتباطی این خودروها هستند.


فورد فیستا ST-Line 2019 نسخه‌های قرمز و مشکی را می‌توان از الآن در بازارهای معین اروپایی سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. mahdy

    ۲۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    هوندا سیویک : لایک
    فورد فیستا : دیسلایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali.usa

      ۲۲ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (335 ديدگاه)

      هم رده نیستن اصلا داداش?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mostafa

    ۲۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    این همه تنوع رنگ و مدل

    اون وقت
    خودروهای ما و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Vahid

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (16 ديدگاه)

    واقعا چی میشد اگه ما ها هم میتونستیم به راحتی از اینا سوار بشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا