فورد

موستانگ راش 2019 با قدرت قابل‌توجه 710 اسب بخاری

همچنان منتظر معرفی فورد موستانگ شلبی GT500 هستیم و تا زمان معرفی این خودرو قوی‌ترین نسخه از موستانگ مدل فعلی GT350 خواهد بود که قدرت ۵۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۵۸۲ نیوتون متری دارد. همین قدرت ۵۲۶ اسب بخاری نیز برای اکثر خریداران کافی و حتی بیش از حد می‌باشد اما هنوز هم فاصله زیادی با قدرت ۷۹۷ اسب بخاری داج چلنجر SRT هلکت Redeye دارد. خب پس طرفداران خودروی محبوب فورد چه‌کار باید بکنند؟!


وارد بازار تیونینگ شوید؛ و اینجاست که طیف وسیعی از تیونرها مشتاق ماساژ دادن موستانگ شما هستند! یکی از مشهورترین آن‌ها راش است که به تازگی پکیج مرحله سوم خود با قدرت بیش از ۷۰۰ اسب را برای موستانگ معرفی کرده است.

راش استیج ۳ موستانگ ۲۰۱۹ از سوپرشارژر R2650 با ورودی سفارشی سود برده و به این ترتیب پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری آن قدرت قابل‌توجه ۷۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۲۷ نیوتون متری دارد. این خودرو ۲۵۰ اسب بخار قوی‌تر از موستانگ GT استاندارد داشته و به عبارتی فاصله‌ی قدرتی دو خودرو به اندازه خروجی یک فوکوس ST می‌باشد.

خوشبختانه راش تنها به استفاده از یک سوپرشارژر بسنده نکرده و از قطعات دیگری نیز برای کنترل این قدرت زیاد سود برده است. این خودرو دارای فنرهای جدید، رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی، سیستم اگزوز تطبیقی سفارشی، کیت آئرودینامیک متفاوت و برخی تریم های داخل کابین برخوردار است.


راش از هم‌اکنون پیش‌فروش پکیج یاد شده با قیمت پایه‌ی ۲۲۹۲۵ دلاری را آغاز کرده است. این پکیج گارانتی ۳ ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری داشته و البته خود قوای محرکه از گارانتی ۵ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتری برخوردار است. البته برای بهره بردن از این پکیج باید مالک موستانگ GT باشید که خود این خودرو قیمت آغازین ۳۵۱۹۰ دلاری دارد؛ بنابراین با جمع این مبالغ به هزینه‌ی ۵۸۱۱۵ دلاری می‌رسید که تقریباً با قیمت ۵۷۲۴۰ دلاری موستانگ GT350 قابل‌مقایسه است.

متأسفانه تنها یک تصویر از این خودرو در حال حاضر منتشر شده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3878 ديدگاه)

    فقط فورد موستانگ شلبی GT500 ????

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    این ماشین انقدر طرف دار داره که هر تیونیگ کاری علاقه داره نسخه مخصوص خودشو بسازه کمتر ماشینی انقدر میتونه محبوب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مانی

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2485 ديدگاه)

    این ماشین رو اینجوری نگاه نکنین که تو عکس ظاهرِ ساده و نچندان زیبائی داره
    وقتی‌ از نزدیک میبینین اینقدر خوشگل و ترسناکه که تعجب می‌کنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد مهدی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    کی گفته از دور وتو عکس زیبا نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا