فورد

معرفی فورد موستانگ 55 ادیشن 2020

پرفروش‌ترین خودروی اسپورت دنیا طی چهار سال متوالی ۵۵ ساله شد. فورد موستانگ یکی از مشهورترین خودروهای دنیا بوده و فورد نیز به منظور گرامیداشت تولد ۵۵ سالگی این خودرو مدل سفارشی موستانگ ۵۵ را با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر معرفی کرده است.


این خودرو از ماه آینده در دسترس خواهد بود و خریداران خواهند توانست نسخه‌های فست بک و کانورتیبل آن را خریداری نمایند. از جمله ویژگی‌های سفارشی موستانگ ۵۵ می‌توان به نوارهای مشکی روی بدنه، بخش بالایی و پایینی جلوپنجره با رنگ‌های متمایز، نشان‌های خاص بدنه و رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی اشاره کرد.

موستانگ ۵۵ فست بک دارای سقف مشکی بوده درحالی‌که در مدل‌های شادو بلک نوارهای نقره‌ای‌رنگ نیز اضافه می‌شود؛ اما در مدل‌های کانورتیبل سقف پارچه‌ای مشکی‌رنگ نصب خواهد شد. تکمیل کننده‌ی ظاهر این خودرو نیز اسپویلر روی لبه صندوق با رنگ مشکی است که البته برای نصب آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

داخل کابین تمامی مدل‌های موستانگ ۵۵ عناصر فیبر کربنی روی داشبورد، چرم روی کنسول مرکزی و کف‌پوش‌های ویژه به چشم می‌خورد. مدل‌های فرمان راست این خودرو همچنین از عناصر آلومینیومی روی داشبورد، صندلی‌ها و اهرم تعویض دنده چرمی سود می‌برند.

از جمله تجهیزات استاندارد این خودروی سفارشی نیز می‌توان به صندلی‌های جلوی گرم‌کن و سردکن دار، سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC3، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن، استارت از راه دور پیشرانه و… اشاره کرد.


موستانگ ۵۵ بر پایه‌ی مدل GT ساخته شده و از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۴۵۰ اسب بخاری استفاده می‌کند. این خودرو را می‌توان با گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۱۰ سرعته اتوماتیک سفارش داد.

اما فورد اقدام به اصلاح موستانگ اکوبوست مدل ۲۰۲۰ نیز کرده و این خودروها هم‌اکنون از برخی ویژگی‌های الهام گرفته از دو مدل شلبی GT350 و GT500 سود می‌برند. در مدل‌های پایه از جلوپنجره‌ی خاکستری با سه میله و نشان پونی دیده شده در موستانگ های ۱۹۶۵ استفاده شده است. پوشش خاکستری آینه‌های جانبی و اسپویلر روی صندوق، نوارهای مشکی روی کاپوت و رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز جزو دیگر ویژگی‌های جدید موستانگ ۲۰۲۰ هستند.


این خودرو هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از تکنولوژی اگزوز پرفورمنس با سوپاپ فعال سود می‌برد که دارای حالت همسایه‌ی خوب نیز می‌باشد.


رنگ‌های جدید همچون نقره‌ای، قرمز، نارنجی و لیمویی نیز برای اولین بار معرفی شده‌اند. موستانگ بولیت نیز برای دومین سال در اروپا عرضه خواهد شد چراکه تقاضا برای این مدل ۴۶۰ اسب بخاری بالاست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Meysam

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (48 ديدگاه)

    بازی با روح و روان?

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. کافر مقدس

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چقدر زیبا . ‌ ‌. .

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. Alireza

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (629 ديدگاه)

    تروخدا قیافه جلوشو درست کنین بخدا گناه داره موستانگو با اون عظمت این شکلیش کنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. میثم

    ۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی زشته اصلا اصالت موستانگو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Farzad

    ۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    دوج چلنجر یه چیز دیگست جذاب تره و اصیل تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Farzad

    ۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    موستانگ هم فقط شلبی کبرا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا