فورد

فورد و برادران گالپین

اختصاصی از نمایشگاه سما: شرکت Galpin امسال با ۱۲خودرو به نمایشگاه سما آمده بود. البته از این میان تاکنون اطلاعات مربوط به چهار مدل آن منتشر شده که اتفاقا همگی آن‌ها از محصولات فورد هستند . . .

اولین مدل، وانت معروف فورد با نام F150 بود. قدرت خروجی این خودرو با نصب سوپرشارژرهای Magnuson به ۵۴۰ اسب‌بخار می‌رسید. به روی بدنه، رنگ ارغوانی سیاه پاشیده شده که درون آن رینگ‌های فورچ‌کاری شده ۲۲ اینچی آلومینیومی با مارک Forgiato Barra کاملا خودنمایی می‌کردند. تغییر روکش چرمی صندلی‌ها و استفاده از جلوپنجره‌های T-REX از دیگر مشخصه‌های این خودروست.

Ford 2012 F-150 Thunder by Galpin Auto Sports cars

دومین مدل، سوپراسنیک ۱۰۰۰ اسب‌بخاری شلبی با کیت جدید بدنه است. « گالپین » به یاد موستانگ‌های قدیمی، پنجره‌های کوچک عقب را حذف و بدنه را نیز با رنگ مشکی به همراه نوارهای تنگستنی قهوه‌ای رنگ‌آمیزی کرده است.

Shelby 2012 Super Snake by Galpin Auto Sports cars

سومین مدل، فورد فوکوس RS با قدرتی ۴۲۰ اسب‌بخار است. کیت تقویتی این خودرو از شرکت Mountune performance قرض گرفته شده. سایر جزئیات آن شامل مواردی همچون بهره‌گیری از سیستم تزریق متانلول، رنگ مات رینگ‌ها، اینترکولر مخفی‌شده و نهایتا دو نوار مشکی رنگ روی بدنه است.

Ford 2011 Focus RS 420 by Galpin Auto Sports cars

شاید مهم‌ترین مشخصه چهارمین مدل « گالپین » استفاده از پودر طلایی برای رینگ‌های فورد فوکوس AKT باشد! وگرنه این خودرو از لحاظ فنی هیچگونه تفاوتی با مدل پایه‌ای خود ندارد. کاهش ارتفاع سیستم تعلیق با فنرهای Eibach، سیستم اگزوز Borla، رنگ مات  Alchemy برای بدنه و همچنین باله کربنی عقب که در بالای درب صندوق نصب شده از مهم‌ترین ویژگی‌های این هاچ‌بک است.

Ford 2012 Focus AKT by Galpin Auto Sports cars

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمادی

    ۲۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    نمیفهمم که چرا باید فقط تو ایران گمرک باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا