فورد

معرفی فورد پوما ST-Line Vignale جدید، هم لوکس هم اسپورت!

خانواده‌ی فورد پوما با معرفی تریم جدید ST-Line Vignale گسترش یافته است.

این تریم که بین دو نسخه اسپورت ST-Line و لوکس Vignale قرار می‌گیرد به دنبال ترکیب ویژگی‌های هر دو مدل است. از جمله ویژگی‌های خاص این خودرو می‌توان به تریم ویژه آلومینیومی در جلوپنجره، اسپویلر عقب بزرگ‌تر و سپر عقب همرنگ بدنه اشاره کرد.

پوما ST-Line Vignale جدید در مقایسه با سایر مدل‌های ارزان‌تر از این کراس اوور ساب کامپکت دارای تجهیزات بیشتر همچون چراغ‌های جلوی LED، ورود بدون کلید، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن، صندلی‌ها و فرمان چرمی می‌باشد.

از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان اطلاعات آب و هوایی و فضای ذخیره‌ای مگا باکس و… را نام برد.

فورد جدای از معرفی تریمی جدید برای خانواده پوما اقدام به عرضه پیشرانه جدید ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربودیزل نیز کرده است. این پیشرانه قدرت ۱۱۸ اسب بخاری داشته و با همکاری یک گیربکس ۶ سرعته دستی مصرف سوخت ۴.۵ لیتری در هر صد کیلومتر را بر جای می‌گذارد.

دیگر ویژگی جدید خانواده‌ی پوما اضافه شدن گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک جدید به مدل‌های دارای پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربوی ۱۲۳ اسب بخاری است. این مدل‌ها مصرف سوخت متوسط ۶ لیتر در هر صد کیلومتر را دارند.

البته گسترش تعداد اعضای خانواده‌ی پوما متوقف نشده و به زودی نسخه داغ پوما ST نیز رونمایی خواهد شد. این خودرو از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری مشترک با فیستا ST که قدرت ۱۹۷ اسبی و گشتاور ۲۹۰ نیوتون متری دارد سود خواهد برد. پیشرانه ذکر شده با یک گیربکس ۶ سرعته دستی همکاری خواهد کرد. از آنجایی که پوما ST سنگین‌تر از برادر هاچبک خود است بنابراین شتاب ۶.۵ ثانیه‌ای فیستا ST در آن دیده نخواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خوشم نیومد. یه جوریه به دل نمیشینه. ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرید

    ۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    جلو پنجره زشتی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    ای کاش ایران هم کشور ازادی بود و مردم میتونستن از این خوشگلا داشته باشن نه اینکه برن قرعه کشی لگن جات

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا