فورد

فورد F-150 لیمیتد 2019 با قوای محرکه رپتور

همواره چشمتان به دنبال فورد F-150 رپتور بوده اما نتوانسته‌اید چنین خودرویی را به خانه ببرید؟ خب می‌توانید فورد F-150 لیمیتد ۲۰۱۹ جدید را بخرید که ویژگی‌های برجسته فراوانی دارد.


این نسخه جدید از محبوب‌ترین پیکاپ آمریکا از همان پیشرانه رپتور یعنی نسخه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی اکوبوست سود می‌برد.


خروجی پیشرانه یاد شده تغییری نکرده و قدرت آن ۴۵۰ اسب بخار و گشتاورش نیز ۶۹۱ نیوتون متر می‌باشد. احتمالاً این پیشرانه با همان گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری خواهد کرد اما فورد هنوز چیزی دراین‌باره نگفته است.


جلوپنجره ساتین، تریم پنجره و دستگیره درب‌ها، نوشته لیمیتد، دو خروجی اگزوز یکپارچه با سپر عقب و رینگ‌های ۲۲ اینچی آلومینیومی روی کاراکتر خاص این نسخه جدید تأکید می‌کنند.


البته جایی که فورد F-150 لیمیتد می‌درخشد کابین است زیرا در توصیف میزان اشرافیت آن از واژه‌هایی همچون استادکاری، کیفیت و طراحی برجسته استفاده شده است. فورد گفته این خودرو در میان پیکاپ های لوکس جایگاه ویژه‌ای داشته و با تریم چرم، پوشش سقف جیر، صندلی‌های خلبانی گرم و سرد شونده و ماساژور دار عرضه می‌شود.


هر نسخه دارای پلاکی در استراحت گاه دست کنسول مرکزی است که به‌صورت لیزری حک شده و شماره سریال خودرو را نشان می‌دهد. از دیگر تجهیزات F-150 لیمیتد ۲۰۱۹ می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC3، اپل کارپلی و اندروید اتو، وای فای و سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون اشاره کرد.


کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت، دستیار پیشگیری از برخورد با ترمز اضطراری خودکار، دستیار پارک فعال و سیستم حفظ خودرو بین خطوط به‌صورت استاندارد در این پیکاپ وجود دارند درحالی‌که دستیار پشتیبانی تریلر را باید با پرداخت مبلغ بیشتر سفارش داد.


قوی‌ترین پیکاپ لایت دیوتی آمریکا (بنا به گفته فورد) از اواخر سال جاری وارد بازار آمریکا خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (211 ديدگاه)

    بی نظیر❤️⁩

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سامان اذری

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    فرض کن تو زمستون منهای 25 درجه سوارش میشی و بخاری رو روشن میکنی
    تو سه سوت اون شبکه های گنده ماشین رو مثل تنور میکنه
    بعد تو جاده یه استوری بزاری اینستا و حال کنی

    بخدا چیز زیادی نیس 😭😭😭😭
    ***

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سام

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    یک پیکاپ استثنایی،که جنبه های لوکس و کاربردی را به بهترین نحو در خود جمع نموده است.البته چنین ماشین هایی بیشتر به درد جاده های پهن آمریکای شمالی می خورند تا جاده های تنگ و باریک اروپا و آسیا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    بیشتر از خود ماشین اون موتور رپتور رو دوست دارم
    رپتور بهترین عضو خانواده F

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. net

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3130 ديدگاه)

    اگر درب اتاق هم مشکی بود قشنگتر میشد.رینگ و سقف بزرگ سانروف و جلو پنجره قشنگ شده و طراحی داخلی یکپارچه مشکی زیبا هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا