فوردفولکس واگن

حمله فولکس به آمریکا با سلاح فورد؟!

مدیر اجرایی فولکس‌واگن آقای هربرت دایس اعلام کرده احتمال عرضه‌ی جانشین آماروک در آمریکا وجود دارد. نسل فعلی این پیکاپ در بازار آمریکا قابل خریداری نیست.


دایس در خلال مصاحبه با اتوموتیونیوز اعلام کرده مدیر جدید این خودروساز در آمریکای شمالی از جمله تصمیم‌گیرندگان درباره‌ی حضور آماروک در آمریکا خواهد بود.


دایس گفته است:

این کار اسکات است. فکر می‌کنم ما هم‌اکنون وضعیت بسیار بهتری داریم. اگر همکاری با فورد به خوبی پیش برود ما جانشین آماروک را خواهیم داشت و شاید آن را در سراسر دنیا از جمله آمریکا عرضه کنیم.

او ادامه داده است:

دیگر گزینه‌ی ما تولید یک پیکاپ یونی بادی است که محبوب بازار آمریکا بوده اما کمی هم ریسک دارد.

فولکس‌واگن و فورد اخیراً تأیید کرده‌اند در زمینه خودروهای تجاری با یکدیگر همکاری خواهند کرد. اگرچه جزئیات این همکاری اعلام نشده اما خبرها نشان داده‌اند احتمال گسترش تعاملات این دو خودروساز و تولید محصولات الکتریکی هم وجود دارد. حتی ممکن است نسل بعدی فورد رنجر و فولکس آماروک زیرساخت یکسانی داشته باشند.


فورد در آغاز سال جاری اعلام کرد رنجر پس از ۷ سال غیبت به بازار آمریکا بازخواهد گشت. این خودروساز مطمئن است رنجر جدید موفق خواهد بود و احتمال تولید پیکاپ فولکس با ابعاد مشابه رنجر که در حدود ۲۵ هزار دلار قیمت دارد وجود خواهد داشت.


بنا به گفته‌ی دایس، کلاس پیکاپ ها در آمریکا فوق‌العاده مهم بوده و این خودروساز قبلاً محصولات موردنیاز در سایر بازارها را تولید کرده است. عرضه‌ی آماروک در آمریکا می‌تواند به پر شدن یکی از فواصل موجود در خانواده فولکس آمریکا کمک کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Cadillac

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    فورد واسه تولید نسل آینده اماروگ خوب داره وولکس واگن رو حمایت میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. pooriya.bmw..german

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (584 ديدگاه)

    دنیا دنیای همکاری شراکت و پیشرفته

    بعد اینجا آلمان آمریکا ژاپن کره میکنند

    ???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا