فورد

معرفی رسمی فیس‌لیفت فورد تاروس برای بازار چین

فورد نسخهٔ چینی سدان فول سایز تاروس را مورد فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای قرار داده و آن‌را رسماً معرفی کرده است. برخلاف نسخهٔ آمریکایی تاروس که روی پلت‌فرم قدیمی D3 ساخته شده بود، نسخهٔ چینی روی نسخهٔ کشیدهٔ پلت‌فرم CD4 سدان فیوژن ساخته شده است. نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این خودرو در ظاهر تغییرات ظریفی را تجربه کرده که هدف آن‌ها مدرن‌تر و جذاب‌تر کردن تاروس بوده است. علاوه بر این، نسخهٔ جدید این سدان آمریکایی کشیده‌تر و عریض‌تر از قبل شده است.

در بخش جلویی تاروس مدل ۲۰۲۰ جلوپنجرهٔ شش‌گوشهٔ بازطراحی شده و جدیدی دیده می‌شود که عناصر کرومی در آن کار شده است. چراغ‌های جدید با دی‌لایت‌های یکپارچه نیز به این جلوپنجره متصل شده‌اند. بزرگ‌ترین تغییر در عقب این خودرو اما چراغ‌های LED جدید آن است که با یک زه کرومی به هم متصل شده‌اند. علاوه بر این، خریداران می‌توانند از بین رینگ‌های جدیدی که با ظاهر بروز خودرو مطابقت دارند نمونهٔ موردنظر خود را انتخاب کنند.

برای اولین بار در چین، فورد تیپ Vignale را برای تاروس ارائه کرده که بالاترین تیپ آن محسوب می‌شود. این تیپ در بیرون با جلوپنجرهٔ اختصاصی، کروم‌کاری بیشتر، سقف مشکی‌رنگ و رینگ‌های ۱۹ اینچی دورنگ منحصربه‌فرد از دیگر تیپ‌ها متمایز شده است. فورد اما هنوز تصویری از داخل تاروس جدید منتشر نکرده و نمی‌دانیم چه تغییراتی در داخل آن صورت گرفته است.

در بخش پیشرانه‌ها به‌احتمال‌زیاد موتور ۲.۷ لیتری V6 از لیست انتخاب‌ها حذف شده و تاروس مدل ۲۰۲۰ صرفاً به پیشرانه‌های چهار سیلندر توربوشارژ به بازار چین عرضه خواهد شد؛ بنابراین قوی‌ترین موتور نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این سدان آمریکایی یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۴۵ اسب بخار قدرت خواهد بود. تاروس جدید توسط جوینت ونچر فورد-چانگان در چین تولید شده و فروش آن اواخر سال جاری در این کشور آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    انصافا خوشم نیومد

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. MOHAMMAD.DEMON

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (420 ديدگاه)

    قیافه معقول و ساده ای داره
    نکته منفی نداره که بگم بد شده
    فقط کابینش مهمه
    هر چی باشه واسه بازار چین هست بایید با سلیقشون هماهنگ باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Alireza

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (752 ديدگاه)

    اگه فیس لیفت همون تاروسه که تو کیش دیدم باید بگم افتضاح شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آرش

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این که انگار همون فیوژنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ford taurus

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (329 ديدگاه)

    از من بپرسی میگم این اصن فورد نیست☹️این چیه اخه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (3688 ديدگاه)

      لیفان 820 فیس لیفت

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا