فورد

قطعات پرفورمنس فورد برای محصولات محبوب

فورد در حال گسترش آپشن های شخصی‌سازی برای مدل‌های اسپورت خود بوده و قطعات پرفورمنس استوک بیشتری را برای مدل‌های موستانگ، ST و RS تدارک دیده است. این کمپانی آمریکایی قول داده این قطعات با کیفیت باعث بهبود ظاهر، صدا و تجربه سواری خودروهای پرفورمنس خواهد شد.


اولین بخش از حدود ۷۰ آپشن شخصی‌سازی فورد قبلاً در نمایندگی‌های اروپایی شرکت قابل سفارش بوده‌اند. ذکر این نکته مهم است که آن قطعات باعث لغو گارانتی خودرو نمی‌شوند. شما می‌توانید این قطعات را در خانه نیز تحویل گرفته و خودتان آن‌ها را نصب کنید و یا اینکه تکنسین‌های کمپانی در نمایندگی‌ها این کار را انجام دهند.


قطعات یاد شده برای خودروهای پرفورمنس فورد شامل فیستا ST، فوکوس ST، فوکوس RS، موستانگ و سوپرکار GT در نظر گرفته شده‌اند. فورد در سال ۲۰۱۸ این لیست را با قطعات بیشتر گسترش خواهد داد.


از جمله این قطعات پرفورمنس می‌توان کیت‌های استرات پیچشی و جذب کننده‌های شوک سیستم تعلیق را نام برد که باعث کاهش ۴۰ میلی‌متری ارتفاع خودرو می‌شوند. رینگ‌های آلیاژی سبک‌وزن، سیستم‌های اگزوز فولادی ضدزنگ (مخصوص جاده و پیست)، کیت سوپرشارژر برای موستانگ های مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری نیز از دیگر قطعات فورد هستند.

یکی از بهترین بسته‌های تدارک دیده شده اهرم دریفت است که یک ترمزدستی الکترونیکی بوده و باعث قفل شدن لاستیک‌های عقب فوکوس RS می‌شود. این سیستم اساساً همانند یک ترمزدستی هیدرولیکی در خودروهای رالی و دریفت عمل می‌کند و حرکت جانبی خودرو را حتی برای مبتدی‌ترین رانندگان نیز آسان‌تر می‌کند.


این سیستم قبلاً با قیمت ۹۹۹ دلاری در آمریکا و کانادا عرضه شده است. اهرم دریفت برای تمامی مدل‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ فوکوس RS قابل نصب بوده و گارانتی کارخانه را لغو نمی‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. M.us

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    امیدوارم امسالم پرفروش ترین خودروی اسپرت بشه واقعا ماشین خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mohammad

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    عالی که بود
    با این خدمات عالی تر هم شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (Ali(Chevy Nova

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    اون سىستم اگزوز معرکست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. net

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    عقب و چراغ عقب موستانگ نیاز به تغیر داره تا زیباتر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ونوم اف ۵

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      زیباترین چراغ عقب متعلق به هیوندای گرند ناجور نسل قبل و زیباترین چراغ راهنما هم متعلق به هیوندای سانتافه اسپرت نسل قبل و زیباترین چراغ جلو هم متعلق به هیوندای ولوستر نسل بعد نسل اینده هست

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا