فورد

کاهش قیمت فورد اکو اسپورت S به زیر 20 هزار دلار

اینجا خبری است که معمولاً هر روز نمی‌بینید. فورد در حال کاهش قیمت پایه کراس اوور کامپکت اکو اسپورت بوده و البته معنی این خبر اعمال تخفیف موقتی برای خرید اکو اسپورت نیست. رسانه‌ها گزارش داده‌اند این خودروساز با فرستادن نامه‌ای به نمایندگی‌های خود اعلام کرده قیمت پایه اکو اسپورت S مدل ۲۰۲۰ به ۱۹۹۹۵ دلار کاهش یافته که ۴۹۰ دلار کمتر از قبل است.

دلیل این اقدام فورد رقابت بیشتر در کلاسی فشرده و قیمت‌گذاری رقابتی اعلام شده است. شایان ذکر است این کاهش قیمت فقط مختص مدل پایه S بوده و باعث می‌شود فورد با دست‌پر در کلاس کراس اوورهای کامپکت حضور یابد. قیمت برخی رقبا همچون هیوندای Venue نیز زیر ۲۰ هزار دلار می‌باشد.

آیا فورد پیام حضور فقط ۲ محصول خود در بین ۲۰ محصول پرفروش سال ۲۰۱۹ را دریافت کرده است؟ یکی از این خودروها پیکاپ سری F با فروش حدود ۹۰۰ هزار دستگاهی بوده است. دیگر خودروی فورد در این لیست شاسی‌بلند اسکیپ بوده که رده چهاردهم را به خود اختصاص داده است. فورد با اعلام توقف تولید سدان ها و هاچبک های خود در سال ۲۰۱۸ شوک بزرگی را به دنیای خودرو وارد کرد و جالب اینکه تویوتا کمری، هوندا سیویک، هوندا آکورد و تویوتا کرولا با فاصله قابل‌توجهی پرفروش‌تر از اسکیپ ظاهر شده‌اند.

اما فروش اکو اسپورت در سال ۲۰۱۹ افزایش ۱۹.۱ درصدی نسبت به یک سال پیش از آن را ثبت کرده است اما خب میزان فروش این خودرو تنها ۶۴۷۰۸ دستگاه بوده است. اگرچه فروش کلی این خودرو در سال ۲۰۱۹ افزایش یافته اما وقتی دقیق شویم خواهیم دید که فروش ماه دسامبر آن نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ کاهش ۱۲.۴ درصدی را تجربه کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (56 ديدگاه)

    الان ماشین چینی ها آمریکایی ترن انگار.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۳ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (878 ديدگاه)

      باهات کاملن موافقم
      ماشین آمریکایی باید یه قیافه خشن و ظاهر و بدنه عضلانی و چرخ و رینگای گنده داشته باشه تا این فسقلی بی خود

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا