فورد

جزئیات قیمت‌گذاری فورد موستانگ 2018

پیروی اعلام مشخصات فنی فورد موستانگ ۲۰۱۸، این خودروساز آمریکایی بهای این خودرو را نیز اعلام کرده است. موستانگ ۲۰۱۸ در پاییز سال جاری وارد بازار آمریکا خواهد شد و بهای آغازین ۲۵۵۸۵ دلاری خواهد داشت.

این خودرو که هم‌اکنون ۴۰۰ دلار گران‌تر از مدل سال ۲۰۱۷ است دارای پیشرانه جدید ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری اکوبوست بوده که قدرت ۳۱۰ اسبی و گشتاور ۴۷۴ نیوتون متری تولید می‌کند. پیشرانه یاد شده جایگزین نسخه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری قبلی با خروجی ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۳۷۹ نیوتون متری شده است. علیرغم گران‌تر شدن نسخه پایه نسبت به مدل قبلی، این خودرو معامله خوبی است زیرا نسخه اکوبوست قبلی بهای آغازین ۲۶۱۹۵ دلاری داشت بنابراین مالکان هم‌اکنون می‌توانند صرفه‌جویی ۶۱۰ دلاری داشته باشند.


متأسفانه صرفه‌جویی مشتریان همین‌جا پایان می‌پذیرد زیرا موستانگ GT 2018 قیمت آغازی ۳۵۰۹۵ دلاری دارد که افزایش ۱۹۰۰ دلاری را نسبت به مدل سال قبل نشان می‌دهد. این افزایش قیمت قابل‌توجه است اما خودروی موردنظر به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تجهیز شده که قدرت ۴۶۰ اسبی و گشتاور ۵۶۸ نیوتون متری دارد. قدرت این پیشرانه ۲۵ اسب بخار و گشتاور آن ۲۷ نیوتون متر افزایش یافته است. این مدل نیز شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت کمتر از ۴ ثانیه‌ای دارد.

اما می‌رسیم به مدل شلبی GT350 2018 که حداقل بهای ۵۷۱۴۵ دلاری داشته و آن هم رشد قیمت هزار دلاری را نشان می‌دهد. این خودرو کماکان از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری قبلی استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Amir schumacher

    ۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    فقط ۲۵۰۰۰ دلار !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بی نام

      ۵ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (92 ديدگاه)

      کامارو نسل جدید : لایک
      ماستنگ نسل جدید : دیس لایک

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. sina

    ۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    جایگزین شدن 6 سیلندره با یه چهار سیلندر رو درک نمیکنم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. charger

      ۵ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (396 ديدگاه)

      وقتی مدل چهار سیلندر قدرت و گشتاور بیشتری داره و مشتریا هم به مدل شش سیلندر ترجیحش میدن دلیلی نداره که دیگه تولید بشه (از نظر اقتصادی)
      البته من خودم شش سیلندر تنفس طبیعی رو به چهار سیلندر توربو ترجیح میدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sina

        ۵ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2635 ديدگاه)

        منم دقیقا همینه منظورم
        بنظر منم 6 سیلندر تنفس طبیعی خعلی بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ali

          ۵ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (27 ديدگاه)

          اقا یه سوال … وقتی موتور توربو قدرت و گشتاور بیشتری داره و مصرف سوخت کمتری هم داره . چرا تنفس طبیعی رو بهش ترجیح میدید ؟

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. sina

          ۵ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2635 ديدگاه)

          علی جان
          چیزی که من میدونم اینه که موتورهای توربو به کیفیت سوختی که استفاده میشه توشون خعلی حساسن و از طرف دیگه استعداد مستهلک شدنشون بیشتر از تنفس طبیعی هستش. البت رفته رفته تو موتورهای نسل جدید هر دو این مشکلات داره کمتر و کمتر میشه.
          حالا شاید دوستان اطلاعات بیشتری داشته باشن باز

          موافقم 1
          مخالفم 0
  3. علی

    ۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (67 ديدگاه)

    دلیل دیگه ی ترجیح دادن موتور تنفس طبیعی به توربو صدای اونه.
    توربو یه صدای فس فس داره که زیبای صدای شیش سیلندر رو نداره به هیچ وجه.
    دوم هم توربو لگ. یعنی توربو توی دورهای بالاتر وارد مدار میشه که این کیفیت رانندگی رو میاره پایین. مثل این میمونه که تو دور ۲۰۰۰ یهو یکی میکوبه پشت ماشین شتاب یه دفعه زیاد میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا