فورد

قیمت و مشخصات فورد رنجر 2019

فورد رنجر ۲۰۱۹ تا اوایل سال آینده در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد اما این خودروساز ظاهراً در حال تست پیکربندی قیمت و مشخصات آن می‌باشد.


این پیکربندی آنلاین نشان دهنده جزئیات جدید این پیکاپ می‌باشد. ظاهراً قیمت نسخه سوپرکب رنجر از ۲۴۳۰۰ دلار آغاز می‌شود. فورد اعلام کرده نسخه کابین عادی این خودرو را عرضه نخواهد کرد و شاید پیکربندی یاد شده شاید حاوی برخی اطلاعات نادرست باشد.


با بررسی بیشتر این پیکربندی چیز زیادی کشف نمی‌شود اما هنوز هم برخی اطلاعات را می‌توان کسب کرد. البته همان‌گونه که اشاره کردیم شاید این اطلاعات خیلی دقیق نباشند و باید منتظر بیانیه رسمی فورد دراین‌باره باشیم.


از آنجایی که فورد تأیید کرده نسخه کابین عادی رنجر عرضه نخواهد شد بنابراین مدل پایه احتمالاً از نوع سوپر کب XL خواهد بود. این خودرو قیمت پایه ۲۴۳۰۰ دلاری دارد. این قیمت شاید تغییر کند اما اگر صحیح باشد رنجر به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از شورولت کلرادو با قیمت آغازین ۲۱۱۹۵ دلاری خواهد بود.


علیرغم وجود احتمال نادرست بودن قیمت اعلامی، رنجر XL ظاهراً به اندازه کافی ساده خواهد بود. در پیکربندی این خودرو می‌بینیم که رنجر پایه دارای رینگ‌های فولادی، سپر جلوی پلاستیکی و مشکی و جلوپنجره مشکی پایه می‌باشد. در کابین هم شاهد صندلی‌های پارچه‌ای و سیستم صوتی ساده با چهار بلندگو خواهیم بود.

اما مدل فول تر XLT سوپر کب قیمت پایه ۲۷۹۴۰ دلاری داشته و تجهیزات بیشتری خواهد داشت. در بخش بیرونی سپر جلوی همرنگ بدنه، محیط اطراف کرومی برای جلوپنجره و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی را می‌توان ذکر کرد. در لیست تجهیزات نیز مواردی همچون مه شکن‌ها، سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC و بسته کو پایلوت ۳۶۰ به چشم می‌خورد.

رنجر لاریات یک پله بالاتر قرار داشته و از چراغ‌های جلوی LED، آینه‌های همرنگ بدنه با چراغ راهنمای یکپارچه و جلوپنجره خاص با کروم اضافی بهره می‌برد. قیمت این نسخه ۳۲۲۱۰ دلار بوده و از صندلی‌های چرمی و همچنین سیستم دسترسی هوشمند با استارت دکمه‌ای برخوردار است.


جدای از نسخه‌های سوپر کب فورد رنجر، گفته شده مدل سوپر کرو چهار درب هم در دسترس خواهد بود. این خودرو در سه تریم عرضه می‌شود و قیمت پایه ۲۶۵۲۰ دلاری دارد.


پیکربندی رنجر همچنین نشان دهنده طیفی از آپشن ها از جمله پکیج‌های کرومی و اسپورت و همچنین پکیج FX4 آفرود می‌باشد. گفته شده سیستم صوتی سفارشی بنگ اند اولوفسن در نسخه لاریات به صورت سفارشی در دسترس بوده و پکیج تکنولوژی هم شامل کروز کنترل تطبیقی و ناوبری جی‌پی‌اس است.

هنوز بیانیه رسمی فورد درباره رنجر منتشر نشده اما قبلاً می‌دانستیم که تمامی مدل‌های آمریکایی این پیکاپ از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری اکوبوست و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    ترجمه متن یکجوری هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdy

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      چجوریه؟ گنگه ؟ مبهمه؟ نامفهومه؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. GOD BLESS AMERICA

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (758 ديدگاه)

    خدا یه گرین کارت قسمت کنه فقط ماشین آمریکایی. اونم ماسل و وانت اوووووووووووف چه شود.
    بای امریکن – هایر امریکن

    موافقم 3
    مخالفم 1
  3. علی

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلا ۷۵۰ میلیونه.تو ایران باید کاپرا بخری با این پول

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا