فورد

لغو بازطراحی فورد فیوژن در سال 2020

سال گذشته تعداد ۲۰۹۶۲۳ دستگاه از سدان فورد فیوژن فروخته شد و بدین ترتیب فیوژن پرفروش‌ترین خودروی این شرکت در سال ۲۰۱۷ و در آمریکا لقب گرفت؛ اما شاید این فروش بالا نیز نتواند آینده تیره و تار فیوژن را تضمین نماید. بنا بر خبر جدیدی که منتشر شده ظاهراً فرود بازطراحی فیوژن را لغو کرده و در حال ارزیابی دوباره آینده این سدان میدسایز است.


بنا به گفته دیترویت نیوز، یک نامه محرمانه فرستاده شده برای تأمین‌کنندگان فیوژن جدید نشان می‌دهد که پروژه مورد بحث با کد CD542N لغو شده است. این بازطراحی که برای سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده دقیقاً به خاتمه تولید کامل فیوژن اشاره نکرده اما آینده این سدان بی‌شک با تردیدی جدی مواجه شده است.


یک منبع مطلع داخل کمپانی می‌گوید هر دو مدل فیوژن و موندئوی اروپا حداقل برای سه تا چهار سال در سبد محصولات فورد باقی خواهند ماند. اگرچه لغو بازطراحی یک خودرو در صنعت عملی غیرمعمول نیست اما می‌تواند به تفکر دوباره درباره طراحی داخلی و خارجی فیوژن تعبیر شود.

مدیرعامل فورد آقای جیم هکت در مصاحبه قبلی خود گفته بود:

صنعت خودرو در دوران گذار قرار دارد. ما در حال آغاز فرایند شکستن این کد هستیم. اگر شما بتوانید از شر تفاوت‌های موجود خلاص شوید می‌توانید از فشار نوع خودرویی که باید تولید نمایید رهایی یابید.


در حلی که شایعاتی مبنی بر انتقال تولید فیوژن از مکزیک و اسپانیا به چین شنیده شده فورد این ادعاها را رد کرده است. این خودروساز آمریکایی می‌گوید برنامه‌ای برای صادرات نسل بعدی فیوژن از چین به آمریکای شمالی و اروپا ندارد. هنوز مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار این سدان محبوب خواهد بود…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. hamid

    ۱۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (277 ديدگاه)

    چراغای عقبشو باید یکم قشنگتر طراحی کنن در آینده. یکم شبیه جک جی ۵ شده متاسفانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ali a

    ۱۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    بدون شک آکورد و کمری جدید عرصه رو بر فیوژن تنگ میکنن….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یانکی

    ۱۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    در حالی که کمری و آکورد به کل از هیجان به دورن ولی فیوژن نسخه اسپرت 2 دف و 325 اسب بخار قدرت دارد که به راهتی با bmw 340 رقابت کنه واقعن مهشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mehdi TuRbO

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1920 ديدگاه)

    من خیلی دوست دارم این ماشینو سالهای زیادی عاشق این ماشینم طراحی اتو کشیده و در عین حال اسپورتی داره ک تو کمتر ماشینی میشه دید شاید تو ماشینای مزدا ولی این اتوکشیده تره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا