فورد

دیدگاه‌های مدیرعامل جدید فورد درباره آینده خودروهای کنونی

درحالی‌که مدیرعامل جدید کمپانی فورد آقای جیم هکت تنها چند ماهی است که سکان هدایت این خودروساز را در دست گرفته اما قبلاً زمان زیادی را صرف ارزیابی آینده صنعت خودرو کرده است.


هکت در خلال مصاحبه‌ای که اخیراً داشته گفته خودروهای کاملاً خودران هنوز با حضور در خیابان‌ها فاصله دارند و خودروهایی که راننده انسان نیاز دارند در آینده نیز حضور خواهند داشت.


او گفت:

ما نمی‌دانیم که هوش خودروی خودران در آینده مجاز به سرویس رسانی به همه افراد خواهد بود یا خیر. این هوش می‌تواند در خودروهای تحت مالکیت افراد نقشی بازی کند، خودروهایی که تصادف نمی‌کنند. شما این قابلیت را به خاطر محافظتی که انجام می‌دهد می‌خرید.


در ادامه مصاحبه سؤالی درباره تعهد مارک فیلدز به تولید تاکسی‌های خودران تا سال ۲۰۲۱ پرسیده شد و هکت گفت که خیزش خودروهای خودران بسیار پیشرفته‌تر از آن چیزی خواهد بود که بسیاری از افراد فکرش را می‌کنند.


هکت تصریح کرد:

ماهیت خیال‌انگیزی چگونگی کار این ربات‌ها بیش از حد توسط رسانه‌ها بزرگ شده است. این موضوع همانند کامپیوتر چیزی پیشرفته خواهد بود.

autonomous ford
رئیس بخش تحقیقات فورد در ماه آوریل نظرات مشابهی را درباره هجوم خودروهای خودران ابراز داشت و گفت که مصرف‌کنندگان تا سال ۲۰۲۵ نخواهند توانست از چنین خودروهایی استفاده کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مایکوباکتریوم توبرکلوسیز

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (137 ديدگاه)

    البته تو ایران با حداقل 50سال فاصله با بقیه دنیا قراره استفاده بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hemichan

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    پراید خودران با قابلیت خودرانش به دیار باقی
    هم اکنون در تمامی نمایندگی های لگن سازان در سراسر کشور

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا