فورد

مشخصات بچه پیکاپ جدید و ارزان‌قیمت فورد

فورد در حال کار روی کوچک‌ترین پیکاپ خود است و اخبار جدید نشان می‌دهند این خودرو اواخر سال آینده و با قیمت کمتر از ۲۰ هزار دلار عرضه خواهد شد.

هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما اتوموتیونیوز می‌گوید فورد ماه پیش این پیکاپ را به برخی نمایندگی‌های خود نشان داده است. ظاهراً این خودرو بازخوردهای خوبی داشته و پروفایل آن شبیه نسل اول رنجر بوده است.

فعلاً چیز زیادی درباره پیکاپ ارزان‌قیمت فورد نمی‌دانیم اما گفته می‌شود این خودرو یک پیکاپ جمع‌وجور یونی بادی خواهد بود که شاید از همان پلتفرم فورد فوکوس استفاده کند. این خودرو با کد داخلی P758 شناخته می‌شود و ظاهراً در مکزیک تولید خواهد شد.

کارخانه فورد در مکزیک هم‌اکنون مشغول تولید فورد فیوژن و لینکلن MKZ بوده اما هر دو خودرو در آینده نزدیک از خط مونتاژ خداحافظی خواهند کرد. لینکلن با اعلام بازنشستگی سدان پایه خود در ژانویه اعلام کرد خط تولید این برند در مکزیک در نهایت به تولید محصولات جدید فورد اختصاص خواهد یافت.

فورد هم از اشاره به جزئیات پیکاپ خود خودداری کرده اما انتظار دارد این خودرو فروش بالای ۱۰۰ هزار دستگاه در سال را ثبت کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد پیکاپ جدید فورد پرفروش‌تر از رنجری خواهد بود که سال پیش فروش ۸۳۵۷۱ دستگاهی در آمریکا را ثبت کرد.

موضوع مهم‌تر اینکه قیمت زیر ۲۰ هزار دلاری این خودرو باعث می‌شود فورد سازنده یکی از ارزان‌ترین پیکاپ های آمریکا باشد. این عنوان هم‌اکنون به نیسان فرونتیر ۲۰۱۹ با قیمت پایه ۱۹۲۹۰ دلاری اختصاص دارد. البته مدل ۲۰۲۱ نیسان احتمالاً قیمت بالاتری خواهد داشت زیرا تغییراتی را تجربه کرده است.

پیکاپ جدید فورد همچنین بیش از ۴ هزار دلار ارزان‌تر از رنجر خواهد بود. این موضوع مهمی است زیرا عدم عرضه فوکوس و فیستا باعث شده فورد فاقد محصولاتی پایه و ارزان‌قیمت در بازار باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (418 ديدگاه)

    بچه پیکاپ !!!! یعنی چی اونوقت ؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود
    بچه پیکاپ فورد قطعا بهتروباکیفیت تر از تمام پرچم داران ما خواهد بود.چه حیف که نمیشه خرید..نمیشه??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. عادل

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اولین وانت دو کابین روز ک خیلی عالی برای افرود کم مصرف و پر قدرت سال۸۸ پیکاپ با موتور ژاپن رو دست همه وانتهای دوکابین وارد کشور شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا