فورد

معرفی فورد رنجر تاندر، قلب رپتور و ظاهری دراماتیک!

فورد نسخه جدیدی از پیکاپ رنجر در اروپا را با نام تاندر رونمایی کرد.

این خودرو که فقط با رنگ‌های بدنه و کابین متضاد عرضه می‌شود تنها به تعداد ۴۵۰۰ دستگاه در اروپا عرضه خواهد شد که از این تعداد ۱۴۰۰ دستگاه برای بازار بریتانیا و ۳۰ دستگاه برای ایرلند در نظر گرفته شده‌اند. این اولین باری نیست که فورد اقدام به تولید رنجر تاندر می‌کند زیرا اولین بار در سال ۲۰۰۳ و دومین بار در سال ۲۰۰۹ شاهد انجام چنین کاری بوده‌ایم.

فورد برای سومین نسل رنجر تاندر از تریم وایلدتراک استفاده کرده و برخی ویژگی‌های سفارشی محبوب آن به‌صورت استاندارد در این پیکاپ وجود دارند.

به لطف وجود بدنه خاکستری‌رنگ با پوشش انحصاری، عناصر قرمزرنگ روی جلوپنجره و کاپوتی اسپورت خواهید توانست این خودرو را تشخیص دهید. در جلوپنجره، سپر عقب، فلاپ ها، اطراف مه شکن‌ها و دستگیره درب‌ها نیز تریم تیره‌رنگ بکار رفته است.

این خودرو به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های عقب تیره‌تر، نشان سه‌بعدی تاندر روی درب‌های جلو و پشتی و لوگوی مشکی مات رنجر برخوردار شده است. پیکاپ یاد شده از رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی سود می‌برد.

اما فورد برای کابین صندلی‌های چرمی با نشان قرمز تاندر و دوخت های مشابه روی فرمان، صندلی‌ها و بخش‌های کلیدی کابین را در نظر گرفته است. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو نیز می‌توان به کف‌پوش‌های مشکی و رکاب‌های نورانی قرمزرنگ اشاره کرد.

در بخش قوای محرکه شاهد نصب پیشرانه ۲ لیتری بای توربوی اکوبلو هستیم که با رنجر رپتور مشترک است. این پیشرانه دیزلی قدرت ۲۱۳ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند. فورد می‌گوید مصرف سوخت ترکیبی این پیکاپ برابر با ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است.

قیمت فورد رنجر تاندر جدید از ۳۲۹۶۵ پوند در بریتانیا شروع می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. آریا ماشین

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    زیبا ، خشن ، گیرا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. net

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2983 ديدگاه)

    اتاق رول شدنی رنجر خیلی خوبه برای محافظت وسایل در مقابل باد و باران در هنگام رانندگی.رنجر مدل لاریات ۲۰۲۰ بهترین و زیباترین و گرانترین مدل رنجر هست .مدل رنجر لاریات سیستم صوتی حرفه ای B&O داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسن

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1257 ديدگاه)

    پیکاپ خوش تیپیه یه خبر خوش دیگه از امریکا
    شرکت زیست فناوری مستقر در کمبریج آمریکا اعلام کرد که نتایج اولیه آزمایش واکسن کرونا بر انسان مثبت بوده است. براساس گزارش شرکت Moderna، در یک آزمایش محدود از ۴۵ نفر داوطلب، مشاهده شد که واکسن در بدن تمامی افراد، آنتی‌بادی تولید کرده است. آنتی‌بادی‌های تولید شده بر اثر تزریق واکسن، حداقل به میزانی بود که پیش‌تر در سطح افراد نجات‌یافته از کرونا ثبت شده بود.این شرکت در حال آماده‌سازی برای تولید انبوه واکسن در پاییز امسال است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا BMW

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      Moderna از همه در ساخت واکسن جلوتره، و احتمالا زود تر اونو می سازه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. net

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2983 ديدگاه)

    در حال حاضر زیباترین و بهترین وانت میان سایز جهان فورد رنجر مدل لاریات ۲۰۲۰ هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mohammad

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    چه باحاله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Farzad

    ۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    به به چه ترکیب زیبایی ، همون قلب رپتور کافیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا