فورد

فورد رنجر 2019 جدید، پیکاپی برای تمام فصول!

یک سال پس از آنکه فورد تأیید کرد نام رنجر به آمریکا بازمی‌گردد، هم‌اکنون شاهد رونمایی این پیکاپ تراک میدسایز هستیم. رنجر ۲۰۱۹ از نظر طراحی خودرویی کاملاً جدید است.

فورد رنجر 2019
این خودرو به لطف جلوپنجره‌ای با میله‌های افقی و ورودی روی گلگیرهای جلو فوراً به عنوان یک فورد قابل شناسایی است. شیشه جلوی که به عقب خم شده باعث کاهش ضریب درگ و صدای باد شده و قوس‌های چرخ‌ها نیز بر گیرایی و خشونت این پیکاپ می‌افزایند. درب پشتی نیز دارای لوگوی رنجر است.

فورد رنجر 2019
رنجر ۲۰۱۹ نیز همانند اکثر رقبای خود دارای زوایای حمله و فرار بهبود یافته است. این خودرو در دو نوع سوپرکب (درب‌های جلو به علاوه نیم درب عقب) و سوپرکرو (چهار درب) عرضه خواهد شد.

فورد رنجر 2019
فورد می‌گوید رنجر جدید برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند زندگی شهری را با ماجراجویی خارج از جاده در آخر هفته‌ها ترکیب کنند. فریم رنجر از فولادی با کشش بالا ساخته شده و سپرهای جلو و عقب نیز به منظور استحکام بالا از فولاد ساخته شده‌اند. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربویی قرار دارد که به یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل است. هنوز قدرت این پیشرانه اعلام نشده اما همین پیشرانه در موستانگ ۲۰۱۸ قدرت ۳۱۰ اسب بخاری را ارائه می‌کند.

فورد رنجر 2019

فورد رنجر 2019
هر دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک دارای دیفرانسیل‌هایی با قفل دانا Trac-Lok بوده و دیفرانسیل عقب با قفل شوندگی الکترونیکی نیز به همراه شوک‌ها و لاستیک‌های آفرود باعث افزایش توانایی‌های خارج از جاده رنجر ۲۰۱۹ می‌شوند.

فورد رنجر 2019
این خودرو همچنین دارای سیستم مدیریت عبور از سطوح الهام گرفته از F-150 رپتور بوده و همچنین سیستم کنترل Trail نیز وجود دارد که نمونه پیشرفته‌تر از سیستم کنترل حرکت در سرپایینی بوده و به رانندگان اجازه می‌دهد تا عملکردهای ترمز و شتاب را به خود پیکاپ سپرده و تمرکز را روی فرمان دادن خودرو بگذارند.

فورد رنجر 2019
کابین رنجر ۲۰۱۹ پذیرای پنج سرنشین بوده و به‌صورت سفارشی می‌توان صفحه لمسی ۸ اینچی به همراه نرم‌افزار Sync 3 فورد را به همراه یک جفت صفحه رنگی در داخل پشت آمپرها انتخاب نمود. از جمله تجهیزات سفارشی این خودرو می‌توان به وای فای هات اسپات ۴G LTE، خروجی‌های برق ۱۱۵ ولتی، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن، ناوبری و چراغ‌های جلو و عقب LED اشاره کرد.

فورد رنجر 2019
تریم های گوناگون رنجر جدید شامل XL، XLT و Lariat هستند. همچنین پکیج‌های کروم و اسپورت نیز باعث بهبود نمای ظاهری این پیکاپ میدسایز می‌شوند.

تمامی مدل‌های رنجر به‌صورت استاندارد با ترمز پیش از برخورد عرضه شده و مدل‌های XLT و Lariat علاوه بر سیستم یاد شده دارای دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار نقاط کور و حسگرهای پارک عقب هستند. در مدل فول Lariat علاوه بر تجهیزات یاد شده می‌توان تشخیص عابران پیاده و کروز کنترل تطبیقی را نیز مشاهده نمود.

تولید فورد رنجر ۲۰۱۹ از اواخر سال جاری در میشیگان آغاز خواهد شد بنابراین احتمالاً چند ماه پیش از تولید آن جزئیات کامل این خودرو از جمله قدرت، ظرفیت یدک کشی، مصرف سوخت و قیمت منتشر خواهد شد. از جمله رقبای مشهور رنجر می‌توان به شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون، تویوتا تاکوما، هوندا ریجلاین و حتی نیسان فرونتیر سالخورده اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Peyman

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2033 ديدگاه)

    متین و باوقار??

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. تیاگو

      ۲۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (99 ديدگاه)

      به شدت موتورش پر قدرته
      از 4 سیلندر توربو قدرت خوبی درآورده
      یه رقیب گردن کلفت وخوشگل واسه هم رده هاشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. F۲۲RAPTOR

        ۲۵ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        فک نکنم این انجین قدرتش برابر با ماستانگ باشه
        قدرتشو فک نکنم بیشتر از ۲۰۰ اسب برسونن
        البته تو بازار امریکا قضیه فرق داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    این ماشین خیلی از نسخه استرالیایس زیبا تر و یقور تره
    یه پیکاب میدسایز بدون عیب و اشکال در طراحی
    مردونه وزیبا
    خیلی حال میده با این ۵شنبه جمعه ها بزنی به دل بیابون و مناطق صعب العبور روستاها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hosein

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    اون عکس تو برفاش آرزوی منه.یه پیکاپ مثل همین یا جی ام سی،با یه سدان جمع و جور مثل سیویک،اینفینیتی،یا آیودی تو یه جایی که کل سال برف و سرماس.نمیدونم شاید یدفه معجزه شد به واقعیت تبدیل شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. عشق ماشین

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (40 ديدگاه)

    عکس چهارم چقدر با ابهت. خیلی خوشگل شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهران

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    تازه عکسارو که نگاه میکنی چقد حس امنیت بهت دست میده دیگه چه برسی بشینی داخلش و بزنی به دل کوه و بیابون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mehran (fox)

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (214 ديدگاه)

    من آلمانی باز دو آتیشم ،آلمانم تو این کلاس آماروک و ایکس کلاسو داره ولی انصافا تراک ساختن فقط تخصص امریکاییاست و تا حدودی ژاپنیا…بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. شاهین

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    من میگفتم رنجر رقیب سرسخت هایلوکسه الان میبینم ( از جمله رقبای مشهور رنجر می‌توان به شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون، تویوتا تاکوما، هوندا ریجلاین و حتی نیسان فرونتیر سالخورده اشاره کرد.) پس رنجر کلفت تر از این حرفاس. رنجر رپتور چی میگه اونوقت؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. M.us

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    عالیه فورد میدونه چه طور چیزی بسازه که بهترین باشه طراحی بروز و زیبا در کنار امکانات و انجین موستانگ که به بهترین شکل ممکن ساخته شده. به نظرم نزدیک ترین رقیبش همون کلرادو و جی ام سی هستن با تاکوما چون این وانتها برجسته تر از وانت های کمپانی های دیگه ان لذا خیلی دوست داشتم یه انجین v6 جدید براش معرفی کنن ،تو این کلاس فکر کنم انجین کلرادو از رقبا قدرت بیشتری داشته باشه که تو دو مدل v6 با 306 اسب و انجین دورامکس با195اسب ولی گشتاور نزدیک560 نیوتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. net

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    خیلی زیباست وانت فورد.اولین باره دارم میبینم وانت سیستم صوتی حرفه ای داره.طراحی داخلش که کاملا مشکی هست خیلی خوشکله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. net

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    کاشکی مثل فوردf150 سقف سانروف بزرگ براش گذاشته بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. net

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    میدسایز یعنی چی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۶ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام
      یعنی میان سایز
      حد واسط خودروی بزرگ و کوچک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. یاس ی

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    مید سایز یعنی سایز متوسط، فول سایز میشه اف 150 و دوج رم، مید سایز هم که اینجا به چند مدل اشاره شده. سایز بزرگتر هم میشه سری 250 به بالای فورد و سری سوپر هوی که دیگه نزدیک به کامیونتها هستن
    خیلی زیبا شده، مگه میشه فورد تراک بزنه و بد در بیاد !!!!!!!!!!!!!!!! اصلا آمریکاییها تخصص ساختن وسیله های نقلیه قلدر و هیولا دارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. یاس ی

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    دسته دنده رنجر از بغل شبیه یکی از شخصیتهای فیلم ترنسفورمرز شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا