فورد

معرفی فورد فیوژن فیس‌لیفت 2019، تکنولوژی جدید و ظاهر به‌روز

شاید فورد برنامه بازطراحی فیوژن جدید را لغو کرده باشد اما این امر باعث نشده آمریکایی‌ها برنامه‌های خود برای معرفی نسخه فیس لیفت فیوژن در نمایشگاه نیویورک را اعلام نکنند.


فیوژن ۲۰۱۹ که از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد دارای طراحی بدنه به‌روزتر شامل جلوپنجره و صندوق‌عقب جدید می‌باشد. این خودرو همچنین دارای مه شکن‌های به‌روز و چراغ‌های عقب LED جدید است.

فورد فیوژن فیس‌لیفت
تغییرات صورت گرفته در کابین نیز محدود هستند اما فورد تعداد مدل‌های فیوژن را ساده‌تر کرده و تجهیزات بیشتر را نصب کرده است. مدل پایه فیوژن S هم‌اکنون به‌صورت استاندارد دارای بسته محافظتی Co-Pilot360 است. تجهیزات استاندارد این بسته عبارت‌اند از ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دوربین دید عقب و نوربالای خودکار.

فورد فیوژن فیس‌لیفت
مدل فول تر فیوژن SE دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری اکوبوست و سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای می‌باشد. این خودرو همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 3 با صفحه‌نمایش ۸ اینچی، وای فای هات اسپات و… بهره می‌برد. خریداران همچنین می‌توانند فیوژن هیبرید SE را بخرند که دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با چرخه آتکینسون و یک گیربکس CVT است.

فورد فیوژن فیس‌لیفت
اما هم‌اکنون شاهد حذف فیوژن SE لاکچری پکیج از طیف مدل‌ها بوده و نسخه جدید فیوژن SEL و فیوژن هیبرید SEL جای آن را گرفته‌اند. هر دو خودرو دارای صندلی برقی راننده با تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی‌های جلوی گرم شونده و پوشش اکتیو X هستند. از دیگر تجهیزات برجسته این نسخه‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، غربیلک فرمان پوشیده از چرم، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و عناصر کابین گرم اشاره کرد.

فورد فیوژن فیس‌لیفت
مدل‌های فیوژن تیتانیوم و هیبرید تیتانیوم نیز به‌روز شده و دارای فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده و ناوبری GPS هستند. این خودروها همچنین از مونروف، رینگ های ۱۹ اینچی، کروز کنترل تطبیقی و سیستم استارت/استاپ بهره می‌برند.

فورد فیوژن فیس‌لیفت
فورد فیوژن پلاگین هیبرید انرژی نیز منحصراً با تریم تیتانیوم در دسترس بوده و از باتری جدید لیتیوم-یون ۹ کیلووات ساعتی بهره می‌برد که در حالت الکتریکی به ایجاد محدوده حرکتی ۴۰.۲ کیلومتری کمک می‌کند. محدوده حرکتی این نسخه نسبت به قبل حدود ۲۰ درصد بهبود یافته است.

فورد فیوژن فیس‌لیفت
نهایتاً شاهد بازگشت فیوژن V6 اسپورت به طیف مدل‌ها هستیم. این خودرو دارای پیشرانه ۶ سیلندر اکوبوست با قدرت ۳۲۵ اسب بخار و گشتاور ۵۱۴ نیوتون متر است که در کلاس خود بیشترین قدرت پیشرانه است. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خیلی. عالی به نظر میاد
    طراحی عالی
    چهار چرخ متحرک
    جلوش. هم شباهت به موستانگ داره
    عقبش هم خوش استایل. هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۴ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      عالی بود عالی تر هم شد .جلو پنچره و قسمت عقب و چراغ های جلو و عقب و…خیلی هماهنگ و زیبا شده اند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. (ali (chevy nova

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (6809 ديدگاه)

    خوبه مثل همیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پارسا

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (141 ديدگاه)

    اووووف
    دم فورد گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mercede kaviani

    ۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام وتبریک سال نو
    وتشکر از مطلب عالی شما در مورد عالی فورد فیوژن
    مثل همیشه اتوموبیل های امریکایی عالی هستند ومخصوصا مدل فورد فیوژن جدید
    امیدوارم فورد تجدید نظر کنند وهمچان به تولبد مدل دوست داشتنی فورد فیوژن ادامه دهد
    باتشکر مسیح کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا