فورد

همکاری فورد و والمارت برای تولید خودروهای تحویل خودران

فورد اعلام کرد برای تحقیق و توسعه درباره‌ی خودروهای تحویل خودران با غول خرده‌فروشی والمارت همکاری خواهد کرد.


پس از وقفه‌ای نه چندان طولانی، فورد و والمارت در حال بررسی استفاده از خودروهای خودران برای تحویل بسته‌هایی همچون مواد غذایی، پوشک بچه و وسایل بهداشت فردی می‌باشد.

والمارت قبلاً گزینه‌ی تحویل مواد غذایی در محل خریداران را داشته است. خریداران می‌توانند تمامی موارد لیست موردنظر را به منظور تحویل توسط شبکه گسترده‌ی والمارت انتخاب کنند. تا پایان سال جاری، گزینه تحویل مواد غذایی در ۸۰۰ فروشگاه این شرکت در آمریکا ارائه خواهد شد.


فورد برای شروع این برنامه اقدام به شناسایی موادی خواهد کرد به سادگی خواهند توانست توسط خودروهای خودران به مشتریان تحویل داده شوند. همچنین این خودروساز به دنبال خودروهای مناسب برای انجام این کار خواهد بود. برای مثال کابین خودرو باید سفارش‌های بخش‌های گوناگون همچون سوپرمارکت یا رستوران را تشخیص و تمایز دهد. همچنین فورد و والمارت باید بهترین روش برای تحویل مواد فاسدشدنی و چگونگی تحویل سفارش‌های مختلف در یک سفر را انتخاب کنند.


فورد و والمارت در ابتدا از خودروهای تحقیقی که توسط انسان رانده می‌شوند استفاده خواهند کرد تا شرایط خودران را شبیه‌سازی کرده و داده‌های ضروری درباره سلایق و ترجیحات مشتریان را جمع‌آوری کنند.

فورد قبلاً بیش از ۱۰۰۰ فرایند تحویل شرکت‌های گوناگون را به ‌عنوان فاز ابتدایی معرفی تجارت گسترده خودروهای خودران تکمیل کرده است.


برای اکثر افراد، رفتن به سوپرمارکت جزو کارهای عادی و روزمره بوده و تجربه‌ی لذت بخشی نیست. فشار چند دکمه و تحویل همه‌چیز در امنیت کامل و توسط خودروی خودران خوب به نظر می‌رسد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Ali.usa

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    فورد خیلی عالی و با برنامه داره میره جلو
    امید وارم همین روند رو ادامه بده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا