فوردفولکس واگن

احتمال اشتراک پلت‌فرم نسل آیندهٔ فورد رنجر و فولکس آماروک

مشارکت فولکس‌واگن و فورد در زمینهٔ وسایل نقلیهٔ تجاری ممکن است نهایتاً منجر به ساخت نسل آیندهٔ پیکاپ‌های فورد رنجر و فولکس‌واگن آماروک روی پلت‌فرم مشترکی گردد چراکه این کار موجب کاهش هزینه‌های ساخت این خودروها خواهد شد. البته اگر واقعاً چنین اتفاقی روی دهد چند سال طول خواهد کشید تا بتوانیم این پیکاپ‌های جدید را در نمایندگی‌های فروش ببینیم.

درهرحال مدیرعامل فولکس‌واگن استرالیا آقای «مایکل بارچ» در این رابطه به GoAuto گفته است:

«دراین‌باره تمام راه‌ها موردبررسی قرار گرفته و توافق‌هایی با فورد انجام شده است. البته در حال حاضر من در موقعیتی نیستم که بتوانم بگویم ممکن است چه اتفاقی روی دهد یا روی ندهد اما آنچه که من فکر می‌کنم بسیار روشن است این است که ما باید برای رقابت در استرالیا هزینه‌های تولید پیکاپ آماروک را پایین بیاوریم. این خودرو در آرژانتین و آلمان تولید می‌شود که هزینه‌های تولید در هردوی آن‌ها بالا است آن‌هم برای پیکاپی که در رقابتی‌ترین بازار ممکن عرضه می‌شود».

آقای بارچ همچنین گفته است که اگر فورد و فولکس‌واگن پیکاپ‌های آیندهٔ خود را به‌طور مشترک توسعه دهند به نظر نمی‌رسد تفاوت‌ها و تمایزات برندهای آن‌ها حفظ گردد. درهرحال بین این دو شرکت مشارکت و همکاری وجود داشته و در حال تجزیه‌وتحلیل هستند که چه محصولاتی را باهم توسعه دهند. در این رابطه اخیراً تصاویر جاسوسی نشان داده‌اند که پروتوتایپ فورد ترانزیت و فولکس‌واگن کرافتر با سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Motion باهم در حال توسعه هستند که این می‌تواند به معنای استفادهٔ ون‌های تجاری آیندهٔ فورد از تکنولوژی چهارچرخ محرک فولکس‌واگن باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. PARTHIAN

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    پلتفرم رنجر بیشتر به زیرساخت این همکاری میخوره پلتفرم آماروک بیشتر واسه اروپا مناسبه،

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا