فورد

تعمیر خودروهای پلیس فورد به خاطر ترس از آلایندگی

کمپانی فورد دست به تعمیر نشتی‌های احتمالی کربن مونواکسید در خودروهای اکسپلورر پلیس خواهد زد.


رگلاتورهای آمریکایی قبلاً تحقیقاتی را از حدود ۱.۳ میلیون دستگاه خودرو آغاز کرده بودند. فورد نیز تحقیقات داخلی خود دراین‌باره را آغاز کرده بود و حفره‌ها و فضاهای باز نشده بخش پشتی برخی خودروهای پلیس کشف کرده بود. این خودروها پس از ترک کارخانه دارای تجهیزات پلیس شده بودند.


هر زمان که اداره پلیس یا آتش‌نشانی به‌صورت روتین بخواهد چراغ‌های اضطراری، رادیوها و یا دیگر تجهیزات را روی خودروها نصب کند باید حفرات دسترسی به سیم‌کشی را در بخش عقب سوراخ نماید. اگر این حفرات به‌صورت کامل پوشانده نشوند می‌توانند نشتی‌هایی را در گازهای اگزوز ایجاد نماید که احتمال ورود آن‌ها به کابین وجود دارد.

فورد می‌گوید هزینه این تعمیرات مخصوص را در هر خودروی تحت تأثیر، صرف‌نظر از مدل، کارکرد و یا اصلاحات افترمارکتی بر عهده خواهد گرفت.

این تعمیرات شامل بررسی و مهر و موم کردن بخش عقب خودرو، اضافه کردن کالیبراسیون سیستم تهویه جدید و بررسی کدهای پیشرانه‌ای است که آسیب منیفولد اگزوز را نشان می‌دهد.

Bulletproof Police Cars
پیش از این شهر آستین تگزاس کنار گذاشتن تمامی ۴۰۰ دستگاه فورد اکسپولرر از خدمت را اعلام کرده بود. گفته شده بود ۲۰ افسر پلیس سطوح بالای کربن مونواکسید را در خودروها یافته‌اند و سه نفر از آن‌ها از بازگشت به کار اجتناب کرده بودند.

فورد گفته که سطوح اضافه‌ای از کربن مونواکسید را در محصولات اکسپلورر پلیس پیدا نکرده اما به بررسی‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهد. NHTSA در حال حاضر تست‌های ابتدایی را انجام می‌دهد که نشان داده احتمال افزایش میزان کربن مونواکسید در برخی شرایط رانندگی وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. DEADPOOL

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    دوستان عزیز اطلاعاتی میخاستم درباره این مدل ماشین
    موستانگ boss 302 مدل 1970
    خوشحال میشم جوابمو بدین?
    علی آقا نوا پلیز کام تو استیج

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (ali(CHEVY NOVA

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6810 ديدگاه)

    یه مطلب کامل ازش برات مىگم دوست من البته قبلا بهش پرداختم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DEADPOOL

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (164 ديدگاه)

      دمه شما گرم دوست عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا